52

928 50 6
                                    

- Jó reggelt! - megyek be a konyhába, ahol már Chris készítette a reggelit.
- Szia Manóm! - Pillant felém egy pillanatra.
- Hányra jönnek ma a srácok?
- Én öt órára hívtam őket. És Liam mikor jön?
- Ebédre jön, hogy tudjunk kicsit beszélgetni.
- Rendben. Ülj le az asztalhoz.
- Oké. - az asztal nagyon szépen megvolt terítve.
- Jó étvágyat szerelmem! - teszi le elém a kedvenc kajámat és a szokásos reggeli kávémat.
- Imádom a Ham & Eggs- et. - nézek rá szerelmesen majd magamhoz húzva megcsókoltam.
- Szeretlek Selena! - adtam neki még egy csókot majd eszembe jutott egy cikk amit reggel olvastam és hát muszály volt mondanom Chrisnek mert annyira vicces.
- Hallottad, hogy Gwyneth Paltrow vagina illatú gyertyát dobott a piacra. És az ő vagina illatát lehet érezni.
- Pfuj, bébi ne már. - nevet Chris.
- Nem viccelek, de az van bébi, hogy nekem muszály megvennem egyet mert nem tudom elképzelni milyen illatú.
- Hát olyan mint egy vagina. Neked is az van nem?
- Tudtommal nekem is puncim van igen. De te ezt nem tudtad? - nézek rá flegmán, majd úgy elkezdtem nevetni.
- Most nem igazán rémlik, de ki szeretném deríteni. - mosolyog perverzen.
- Hát most biztosan nem mert várnak rám a lovacskáim és muszály, hogy Dajkával egy kicsit edzek mert jövő héten verseny.
- Rendben. - néz csalódottan.- Mit gondoltál ebédre?
- Tejfölös - sajtos csirkemell, rizzsel és salátával. Liam meg hozza a desszertet. Az úgy jó?
-Tökéletes.- csendben meg reggeliztünk majd Dajkákoz mentem akit lecsutakoltam aztán pedig elkezdtem edzeni vele.

Körülbelül két óra edzés után kanyarodott be az istálló elé Liam autója. Mosolyogva elé lovagoltam.
- Sziaa! - száll ki az autóból. - De szép vagy. -simogatja meg Dajkát.
- Jó látni! - mosolygok rá. - Téged is jó látni... Na és hol van az én szeretett bátyám. - néz körbe. - Szerintem a teraszon. Menj csak én is mindjárt megyek. - Liam hátra ment a teraszhoz én pedig rendbe szedtem Dajkát aztán pedig gyorsan magamat is. Az ebédet már tegnap megcsináltam ma csak sütni kellet a húst úgyhogy amíg sült kimentem két sörrel és egy vörösborral a teraszra.
- Köszönöm Drágám! - köszöni meg Chris.
- Én is köszönöm. - pillant felém Liam. - Mikor lesz a versenyedet? - Jövőhéten pénteken. Most már minden nap edzek mert nagyon el lustultunk az elmúlt időben.
- Nem baj, ügyesek vagytok ti. - mosolyog majd a bátyjára nézz.
- Nagy szerencsés vagy.
- Az biztos. - vigyorog rám Chris. - És mi a helyzet veled? Láttam egy cikket rólad meg valamilyen csajról. - Mióta hiszel az újságoknak? -nevet lesajnálóan. Úgy gondoltam, hogy ez az Ő dolguk úgyhogy inkább felálltam és be mentem megnézni a húst. Chris szemszöge: Láttam ahogy Selena inkább csöndbe feláll és be megy a konyhába, aztán meg idegesen néztem öcsémre. - Nem tudom kinek higgyek. Tudod pár hete találkoztunk utoljára és azóta nem is beszéltünk,most meg valami csajjal smárolsz a címlapokon. - nézek szomorúan rá.
- Ha hiányoztam neked miért nem hívtál te? Miért nekem kell téged hívni? A te életed csodás együtt vagy egy gyönyörű lánnyal akivel elég komoly a kapcsolatotok, vannak gyerekeid, Lukenak is van felesége, gyereke én meg életem eddigi részében egy nőt szerettem aki állandóan megcsalt vagy drogozott, de mindig vissza fogadtam mert szerettem aztán elvettem, hát ha úgy jó lesz és lenyugszik aztán amíg elmegyünk nyaralni leszbikust játszik és megcsal. És azt kamuzza a feleségem akit szerettem és, mindent megbocsájtottam neki, hogy én miattam van ez az egész mert alkoholista vagyok...... hát nem szerintem neked kellett volna engem hívni és megkérdezni hogy vagyok. - fejezi be és láttam ahogy egy könnycsepp legördül arcán. Utoljára az első rövid szakításánál láttam sírni mikor Miley drogozott. Azt hitte miatta van ez az egész. Akkoriban mindent megbeszéltünk és bármi bajunk volt, egymáshoz szaladtunk. Most meg megpróbált kemény lenni és nem mondta el nekem. - Liam... amikor pár hete itt voltál megkérdeztem, hogy vagy miért nem mondtad el nekem akkor? - nézek rá szomorúan és nagyon lelkiismeretfurdalásom volt, hogy én hülye nem vettem észre mekkora baj is van. - Mikor mondanám el. Annyira rózsaszín ködben vagy, hogy ha elmondanám sem fognám fel .
- Annyira sajnálom Liam. -fogom meg vállát. - Igazából nagyon jó volt most ezt kiadni magamból.- mosolyog könnyes szemmel.
- Tudom, hogy ritkán mondom, de annyira szeretlek. - húzom magamhoz és jó szorosan megölelem. - Én is szeretlek Chris, és kösz, hogy meghallgattál.

Selena szemszöge: Ahogy kiléptem a teraszhoz nagyon boldog vigyor ült ki arcomra. Rég láttam ölelkezni a srácokat és ez az ölelés csak egy dolgot jelenthetett, azt, hogy végre megtört a jég ami egy ideje köztük van. - Kész az ebéd. - szólok az asztaltól majd lerakom a húsit meg a salátát. - Hozom még a rizst és sört. - Megyünk segíteni. - indultak el a srácok is a konyhába.
- Tudjátok mire van nagy szükségetek? - nézek fel a tányéromból. Mivel választ nem kaptam, de két kíváncsi szempár figyelt rám így folytattam. - El kéne mennetek egy - két hétre Ausztráliába nektek meg Lukenak. Menjetek haza a szüleitekhez. Nektek erre van most szükségetek, hogy együtt legyetek és szörfözzetek, hogy feleség, barátnő, gyerekek és munka nélkül együtt legyetek mint régen. - Ez nem is rossz ötlet. Nekem a fotózásokat el lehet raknom későbbre. -gondolja végig Chris.
- Nekem meg csak októberben kezdődik a forgatás.- mondja Liam is. - Szuper! Akkor már csak Lukekal kell egyeztetni és mehettek is. - vigyorgok elégedetten. Chris az asztal alatt megfogta a kezem,én csak mosolyogva felé néztem. - Köszönöm. -tátogja. Én válasz nélkül csak rászorítottam kezére.

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now