- Chris!- kiabálok fel az emeletre.
- Igen?
- Kész vagy? Mindjárt itt vannak.
- Kész vagyok!
Chris gyorsan lejött az emeletről majd adott egy gyors csókot.
- Itt vannak. Gyere menjünk ki.- Sziasztok! - köszönt Tom.
- Sziasztok. - köszönünk egyszerre Chrisel.
Chris pacsizott Tommal én meg mosolyogva oda léptem egy szőke vidám lányhoz. Kinézetre velem egykorú lehetet.
- Szia! Selena Gillan. - adok neki két puszit.
- Szia, Olivia Bolton.
Ugyan ez meg történt Olivia és Chris között is majd a két fiú elkezdett a forgatásról beszélni így Oliviával előre sétáltunk és beszélgettünk.
- Tényleg van két lovad? - kérdezi vidáman.
- Igen. Érdekel?
- Persze, imádom a lovakat.
- Akkor gyere.
A hátsó istállóhoz sétáltunk Dajkához és Gyémánthoz.
- Úristen, de gyönyörűek. - simogatta meg Dajkát.
- Ő itt Dajka az első lovam. Ő meg Gyémánt.
- Nagyon szépek. Nagyon szeretek lovagolni, csak most nem tudok hova menni mert ahova jártam át költözött messzebb.
- Sajnálom, de ide bármikor jöhetsz. Mehetünk terepre is vagy csak itt edzeni egyet. Mi Dajkával készülünk egy versenyre.
- De jó. És láttam, hogy elől is van istálló, ott is vannak lovak?
- Igen. Ott beteg lovak vannak.
- Szegénykék, de az tök jó, hogy te meg meggyógyítod őket.
- Igen. Ha van kedved bármikor gyere.
- Rendben van, szerintem élek a lehetőséggel.
- Nyugodtan. - ölelem meg.Bár csak fél órája ismerjük mégis nagyon hamar megszerettük egymást és igazából úgy viselkedtünk egymással mint akik óvodás koruk óta a legjobb barátnők.
Az istállótól vissza sétálva a fiúk már a teraszon ültek és sört iszogattak.
- Gyere, mi igyunk Roset.
- Okés.
- Azta milyen isteni illatok vannak. És milyen gyönyörű ez a ház. Én is ilyenről álmodók. - mosolyogva oda adtam neki a poharat.
- Ha van kedved körbe vezetlek itt is.
- Nagyon szívesen körbe néznék. - vidult fel még jobban.- És vissza tértünk a konyhához. -jelentem ki.
- Mi jót csináltok lányok? - Sétált be a két fiú.
Tom oda lépett Oliviához és adott neki egy gyors csókot, Chris meg át karolta a derekamat.
- Selena meg mutatta az egész házat. Olyan gyönyörű minden.
- Hát igen. Van ízlése a lakberendezéshez. - mosolyog rám Tom.
- Szerintem üljetek asztalhoz és Chris meg én ki visszük a vacsorát. - nézek Tomra és Oliviára.- Olyan jó ilyen boldognak látni a srácot.
- Igen. És nagyon aranyos Olivia. - mosolygok rá.
- Na gyere ide Manó. - fogja meg hirtelen a derekam és felültetett a pultra.
- Chris. - nevetek.
- Annyira szeretlek, olyan dögös vagy. - markol bele a fenekembe és megcsókol.
- Én is nagyon szeretlek, de most vigyük ki a vacsorát. - adok neki még egy gyors csókot aztán el lökve őt leszálltam a pultról.- Huu Sel ez valami isteni volt. - dőlt hátra a széken Tom.
- Igen, nagyon finoman főzöl. - mosolygott rám Olivia is.
- Köszönöm srácok. - mosolygok rájuk.Mivel Tom és Olivia is ivott alkoholt ezért taxit hívtak és az autójukat itt hagyják amit Chris holnap bevisz a munkába és akkor vissza is kerül Tomékhoz.
- Srácok megjött a Taxi.- szólalt meg Chris.
- Köszönünk mindent! - ölelt meg Tom.
- Nagyon jó, hogy itt voltatok és holnap beszélünk. - köszöntem el a sráctól majd mosolyogva Oliviához léptem.
- Nagyon örülök, hogy megismerhettelek! Remélem mi hamarabb találkozunk. - ölel meg majd a beszállnak a Taxiba.
- Sziasztok! - integetünk a taxi után.- Huu ez jó volt nagyon!
- Igen. Nagyon aranyosak így együtt. - mosolyog rám Chris.
- Na menjünk etessük meg a lovacskákat és menjünk aludni.
- Okés Bébi!
- Szeretlek!
- Én Jobban!❤️