Az ebéd után Liam és Chris elmentek vásárolni piákat az esti bulira addig én rendbe raktam a teraszt meg a konyhát.
- Sziasztok. - sietek a parkolóba ahol Tom és a barátnője jött illetve velük volt még Benedict és Harrison. Mindenkit megöletem, majd a teraszra kísértem őket.
- Chris hol van? - néz rám kérdően Tom.
- Elment Liammel piákat venni, de mindjárt jönnek. Jaaj annyira jó, hogy itt vagytok. - ölelem magamhoz Tomot.
- Nekünk is, már nagyon hiányzott, hogy megint együtt legyünk. Mindjárt itt vannak RDJ-ék is.
- Szuper...
- Sziasztok. - jött meg Chris és Liam. Mindenki lepacsizott egymással.- Chris gyere vigyük be a konyhába az italokat. - fogom meg a kezét. - Mindjárt jövünk. - kacsint egyet perverzen a többiekre majd röhögve utánam jött.
- Bolond. - nevetek én is. - Tudod annyira szeretlek! - húzom magamhoz és adtam neki egy szenvedélyes csókot. - Én is nagyon szeretlek. - add még egy csókot számra. - Jaaaj, ne haragudjatok.... csak megjöttek RDJék. - jött be a konyhába Benedict majd zavartan meg fordult.
- Már megyünk is. - mosolygok rá. - Gyere menjünk. - vigyorgok Chrisre aki egy kicsit rácsapott a fenekemre. Én csak röhögve megfogtam a kezét és kimentünk a teraszra ahol már ott volt RDJ, Scarlett, Jeremy és Chris. - Sziasztok. - szaladt oda hozzánk Scarlett. - annyira hiányoztatok már. - ölelt szorosan magához.
- Te is hiányoztál nekünk! - válaszolom neki mosolyogva és azon gondolkodtam, hogy Scarlett mennyire cuki.- Az én Vasemberem.... Sziaaa.- lépek oda Downey-hoz és szorosan magamhoz ölelem a legjobb barátomat. - Hiányoztál nagyon! - puszilt bele a hajamba.
- A végén még féltékeny leszek. - lép hozzánk Chris nevetve. - Hát nem csodálom, hiszen én vagyok a legszebb ember a világon. - nevet RDJ. - Szia Chris. - pacsiznak le nevetve. - én csak mosolyogva otthagytam őket és Amerika kapitányhoz léptem.
- Szia Chris!
- Hogy vagy Drágaság. - karolja át a nyakam miközben elbűvölő mosollyal nézett le rám.
- Jól vagyok, most már jól, hogy így együtt vagyunk.- mondom őszintén.- Egy kis figyelmet szeretnék kérni. - állt fel Chris majd mellém lépett és át karolta a derekam. Mikor mindenki rá figyelt mosolyogva folytatta. - Szeretném megköszönni, hogy mind itt vagytok nagyon sokat jelent ez nekünk. Ez egy nagyon fontos nap számomra, mert együtt lehetek azokkal az emberekkel akiket a legjobban szeretek, és nélkületek meg sem ismertem volna ezt a csodálatos lányt akibe minden nap csak egyre szerelmesebb vagyok. Szóval meg is ragadnám az alkalmat...- monda majd hirtelen letérdelt elém. Mindenki meglepődve és vigyorogva nézet minket, Scarlett örömében még fel is sikoltott, én meg lélegzet vissza fojtva néztem az előttem térdelő szerelmemet. A zsebéből kiszedet egy kis dobozt, majd vigyorogva kinyitotta.
- Selena Gillan hozzám jössz feleségül? - nézett rám csillogó szemekkel.