Olyan éjfél körül lehet az idő. Mindenki a szobájában volt és a lefekvéshez készült. Chris még a gyerek szobában volt, Elsa meg hamar elaludt mert nem volt jól vacsi után. Liam a szobájába bezárkózott, nem volt energiája senkivel beszélni. Én meg az ágyamon feküdtem és vártam, hogy Tom vissza hívjon.
Az ajtómon kopogott valaki pont akkor amikor a telefonom is megcsörrent. Ez mennyire tipikus már. Gyorsan felkaptam a telefont aztán az ajtóhoz léptem kinyitottam az ajtót Chrisnek és mondtam neki, hogy egy kicsit várjon.
Telefon hívás: Tom —> Selena
- Szia Manó!- hallottam meg Tom hangját.
- Szia Tom! - mondtam és közben Christ figyeltem ahogy elterül az ágyamon.
- Láttam a híreket. Hogy van Liam?
- Rosszul. Eléggé megviselte a dolog.
- Hát elhiszem.
- Már nagyon várom, hogy itt legyél.
- Hát igen Baba, ezzel kapcsolatban akartam beszélni veled. Szóval elcsúszott a forgatás és még két hétig Prágában kell maradnom.- mondta szomorúan.
- Ó, hát rendben. Ha tényleg nem tudod megoldani máshogy.
- Sajnos nem tudom. Muszály itt maradnom. De két hét múlva találkozunk. SZERETLEK!
- Rendben. Most mennem kell. Én is szeretlek Tom.- szomorúan leraktam a telefont.- Mi történt?- nézett rám kíváncsian még mindig az ágyamba feküdve.
- Nem jön. Elcsúszott a forgatás még két hétig Prágában marad.
- Hát tudod, nem akarok bunkó lenni mert imádom Tomot, de örülök, hogy nem jön.
- Miért?- feküdtem mellé.
- Mert így velem foglalkozol és nem vele. - mondta ki őszintén amit gondolt.
Mosolyogva felé fordultam. Valami olyat éreztem ott akkor amit nem szabadott volna éreznem igazából soha. Chris az arcomat simogatta és közben egyre közelebb került az arcunk egymáséhoz amikor hirtelen valaki kopogot az ajtómon.
Gyorsan felpattantam az agyról és ilyedten néztem Chrisre. Chris is kicsit össze volt zavarodva, de nem volt időnk semmire gyorsan beküldtem a szekrényembe. Nem akartam, hogy bárki meg tudja, hogy Chris nálam van mert tuti szarul jönnénk ki a dologból.
- Ez most komoly?- suttogja a szekrényből.
- Mint ha egy gimis lány a szülei elől dugdosná a barátját.
- Tudod most majdnem olyan történ kettőnk között aminek nem szabadott volna. Mondtam halkan majd kinyitottam az ajtót.
Liam állt ott kicsit szomorúan.
- Gyere be. - engedtem be. Liam az ablakomhoz lépett.
- Tudod, gondolkodtam!- nézett rám majd közelebb lépett hozzám.Tudom, hogy nem a legjobb rész, de délután új rész lesz. Remélem azért tetszet.🌻❤️ Szép napot, jó sulit!🌻