11

2.9K 88 11
                                    

Oczami Edwarda:
Bella smacznie śpi w nich ramionach. Opowiedziała mi swoją historię. Mam ochotę znajść te osoby które jej to zrobiły. Urwałbym im uby ale nie chce zawieść Carlayla. Kocham ją i gdy widziałem jak płacze miałem ochotę podbiec i ją przytulić wsiąść cały ten smutek na siebie. Byłem taki szczęśliwy gdy zapytała czy z nią zostanę. Radość zoszadzała mnie od środka. Teraz trzymam muj cały świat w ramionach.
Oczami Alice:
Mam zamiar zabrać Belle na zakupy. Ma strasznie mało ubrań. Lepiej dla mnie bo będę mogła zaszaleć. Myślę jak wysłać Belle i Edwarda na randke. Na pewno muszę kupić Belli jakąś sukienkę i buty. Może lubi rysować? Albo czegoś potrzebuje? Czy może ma miesiączkę? Tak na pewno trzeba coś kupić na taką sytuację. Idę do Carlayla w bardzo ważnej sprawie o której teraz sobie uświadomiłam. Pukam zdecydowanie do gabinetu Carlayla j słyszę ciche powlenie więc wchodzę do gabinetu i siadam na fotelu na przeciwko niego.
- Coś nie tak Alice?
- Mam dwie sprawy
- Zamieniam się w słuch.- odpowiada jak zwykle spokojnie
- Po pierwsze czy mogę zabrać jutro Belle na zakupy.
- To dobry pomysł Alice ma bardzo mało ubrań ale licz się z jej zdaniem. Spytaj czy czegoś potrzebuje lub ma na coś ochotę słodycze czy inne rzeczy dobrze?
- Się wie
- A tą drugą sprawa?
- No tak. Bo jak zapewne wiesz ludzkie kobiety co miesiąc mają miesiączkę. A co za tym idzie Bella będzie krwawić. Zastanawiam się czy żadne z nas a przede wszystkim Jasper nic jej przez ten czas nie zrobi. Rozumiesz?
- Oczywiście rozumiem twoje obawy ale nie potrzebnie się przejmujesz. Będziemy czuć krew pochodzącą z menstruacji będzie nas odrzucać. Czyli nie będziemy mieli na nią ochoty. Możesz być spokojna Alice. Czy masz jeszcze do mnie jakieś pytania?
- Nie to wszystko. Dziękuję Carlayl
- Nie ma za co Alice.
Wstaję z fotela i wychodzę z gabinetu Carlayla. Wracam szybko do swojego pokoju muszę zrobić listę sklepów do których pójdziemy. Nie mogę się jeż doczekać jutra.

Przepraszam za błędy. Mam nadzieję że wam się podobał. Piszcie komentarze i zostawiajcie polubienia. Do następnego kochani 😘😘💜💜💜💜

Adoptowana przez WampiryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz