BKC - 21°

2.1K 132 7
                                    

"Lambatnya kau. Pergi kemas baju ke buat baju?" Tanya aku geram. Nak dekat 1 jam aku menunggu. Mengenangkan ugutan dia tadi, kalau tak dah lama aku tinggalkan.

"Ishh sabarlah. Baju aku bukan nya sikit. Lain lah kau." rungut Camelia. Perempuan guys. Bagi 1 beg tak cukup.

"Dah dah. Bak sini aku bawa beg kau. Kau pergi kunci pintu. Pastikan semua suis tertutup. Aku tak nak ada kes rumah terbakar." ya ya aku tahu aku baik.

"Yelahh."

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Airport

Trutt truttt

"Hello."

"Hubby! Hubby kat mana? Sayang cari dekat office takda. Sayang rindu lah." kata seseorang di dalam talian.

"Err hubby dekat Airport ni sayang. Hantar kawan hubbg pergi oversea." ya guys. Alyssa yang call.

"Alaa.. Kenapa hubby tak ajak sayang."

"Sorry sayang, hubby kena cepat ni. Kawan hubby panggil. Bye, love you."

Tutttt

Terus aku tutup panggilan. Tak betah aku nak call lama-lama. Gedik.

"Siapa tu? Perempuan sundal tu ke?" tanya Camelia yang dari asyik berkepiiit je dengan aku. Haihh, aku tahulah dia mengandung. Tapi janganlah nak berkepit je dengan aku. Rimas.

"Hmmm..."

"Aku taknak kau call dia lagi. Delete nombor dia. Bak sini handphone kau."

"Ishh nak buat apa dengan handphone aku?"

"Aku cakap bak sini handphone kau. Aku nak buang nombor perempuan tu. Depan mata aku."

"Nanti aku buang sendiri lah."

"NO! Aku nak kau buang sekarang jugak. Depan mata aku. Kalau tak..."

"Kalau tak apa? Kau nak bunuh diri? Pergilah. Aku tak kesah lah. Lagi aman hidup aku!!" kata aku berang. Dari tadi asyik nak ugut aku je.

"Apa kau cakap? Kau nak aku bunuh diri? Lepastu kau pergi dekat perempuan tu. Kahwin dengan dia. Macam tu? Tinggalkan aku seorang diri. Hikss sampai hati kau kan. Lelaki dayus!! Aku menyesal kenal kau! Aaaaaaa!!" jerit Camelia. Okey itu over sikit. Semua orang dekat Airport pandang aku dengan pandangan kau-tutup-mulut-perempuan-tu-sebelum-aku-kerat-batang-kau.

"Camelia--"

"What? Itu yang kau nakkan. Okey, aku pergi dari sini. Jauh dari hidup kau. Kau jangan cari aku lagi!" beg Camelia ditangan aku dia ambil kasar.

"Camelia! Kau jangan nak buat hal. Kau sendiri yang nak ikut aku kan. So, kau kena dengar cakap aku. Stay here. Don't move. Kau lari, aku tak teragak-agak nak tinggalkan kau dekat sini dengan anak haram kau tu!"

Pangg

Pipi ku ditampar.

"Sekali lagi kau cakap anak ni anak haram, aku akan bawa kes ni ke mahkamah. Aku akan dakwa yang kau rogol aku. Kau ingat ehh, anak yang aku kandungkan ni, anak kau jugak." aku mendengus marah. Mahkamah? Aku tak bersalah tapi kenapa aku takut? Sebab daddy aku orang ternama. Kalau daddy aku tahu, aku mesti kena buang dari keluarga.

#1 AkU BuKAn LelAki! {Selesai}Where stories live. Discover now