BKC - 27°

1.4K 100 1
                                    

"Yelah kot. Pandai-pandai aku lah uruskan nanti. Kau doakan aku balik dengan selamat je itu pun dah cukup." kata Ness dengan tenang.

"Okey. Kalau ada apa-apa telefon je aku."

"Baiklah. Terima kasih, Is."

"Sama-sama."

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Beberapa jam kemudian...

"Sayang, datang jugak you. I ingat you taknak datang." kata Alyssa setelah nampak aku masuk ke dalam lembah maksiat ini.

"Hmm...cakaplah apa yang kau nak cakap. Aku taknak lama-lama dekat sini. Aku bukan murah macam kau."

"Sayang, teman lah I lama sikit. I janji sebelum jam 12 you balik." tangannya sudah mula merayap ke butang baju aku. Malam ni aku guna baju kemeja warna hitam dan seluar jean. Simple tapi kacak. Wuuu..

"Apa kau ni. Tolong cepat sikit, aku ada kerja nak buat. Apa syarat yang kau nak cakap?"

"Okey okey. Syaratnya..spend time with me 24 hours for just one day. Sleep in my house. Shopping with me and treat me well. Easy."

"Just that?"

"Yup!"

"Okey, aku setuju. Bila?"

"Now..." Alyssa tarik baju aku lalu menolak aku ke arah sofa. Aku terkejut. Dalam keadaan aku terbaring di atas sofa, Alyssa mendekati aku lalu naik atas badan aku. Bibir ku dicium rakus. Cepat-cepat aku menolaknya.

"Apa kau buat ni? Kau tak cakap yang kita akan buat sex?!" aku bertanya dengan riak terkejut. Tercemar bibir suci aku.

"'Spend time with me ' its mean I boleh buat apa saja dekat you. And you tak boleh tolak." aku rasa nak hempuk je kepala dia ni guna botol kaca. Biar mati terus.

"W...what? Gila ke apa?!"

"No excuse. Now, kiss me." baju aku ditarik lagi sekali. Tanpa amaran, bibir aku dicium rakus. Eeww arak...

"Ermm heyy lepaslah ermm.." itu bukan bunyi nikmat. Itu tanda aku kelemasan.

Tiba-tiba, seorang perempuan seksi datang sambil membawa secawan air...teh kot. Dengan pantas aku menolak Alyssa kuat. Air itu dihulur. Tanpa membuang masa aku ambil air itu lalu aku minum tanpa rasa was-was.

Tanpa aku sedar Alyssa tersenyum sinis.

Akai... Air tu dah habis dah pun.

Ya Allah, kenapa aku rasa panas ni? Dalam fikiran aku sekarang, apa Alyssa letak dalam air tu. Adakah pil kuda? Atau pil perangsang? Ataupun pil yang boleh buat aku pengsan? Mak!! Ness takut!!

"Ahh panasnya."

"Sayang okey tak? Nak I hantar you balik?" tanya Alyssa prihatin. Sangat.

"No no.. Aku tak percayakan kau. Lebih baik aku blah sekarang."

'Ahh kenapa makin panas ni!! Air apa yang aku minum tadi?!'

"Sayang, better you buka baju you dulu. Basah dah baju you ni. Berpeluh. Nanti you tak selesa."

"Takda apa lah. Sikit je ni." rambut yang tersikat rapi tadi kini serabai. Kepanasan yang membahang membuatkan aku tak senang duduk. Nak je aku terjun sungai. Tapi ada ke sungai dekat tengah-tengah bandar ni?

#1 AkU BuKAn LelAki! {Selesai}Where stories live. Discover now