1

291 14 1
                                    

2015. Aug. 24.
Calum szemszöge

Épp koncertre készülünk, a Vevo Certified Live által. Itt vagyunk Santa Monica-ban már két napja. Michael nem érezte túl jól magát, ezért tolódott a koncert, de még így se gyógyult meg rendesen. Hiába magyaráztunk a menedzsernek. Azt mondta vagy megtartjuk vagy lemomdjuk. Csak mivel Mike nagyon ragaszkodott az első variációhoz ezért készülünk. Fekete hajú barátunk bevett egy csomó gyógyszert a rosszul létek ellen így egy fokkal nyugodtabban álltunk színpadra.

A She's kinda hot következett. Mike már kétszer szaladt le a színpadról, mondván hogy wc-zik, de tudtuk hogy vagy hányt, vagy épp gyógyszerért ment.
- Ez az utolsó. Menni fog? - tettem kezem a vállára. Már mindt izzadtunk és fáradtak voltunk.
- Persze! - bolintott. A zene alatt már nem ugrált, velem és Luke-val ellentétben. Mikey része jött, de nem hallatszott semmi a mikorfonba. Mire oda kaptunk a fejünket a közönség eszeveszett visításba kezdett. Mike a földön, a mikrofon pedig lassan gurult le a színpadról. A hátul lévő mentősök egyből jöttek fel az emelvényre és a segítségünkkel levitték Mike-t az öltözőbe. Csak Ash maradt a színpadon, hogy nyugtassa a közönséget.
- Na? - kérdezte Luke.
- Nagyon felugrott a vérnyomása, a cukra pedig leesett. Evett a koncert előtt?
- Valami ropid, de azt is visszont látta a koncert közepén. - magyaráztam.
- Akkor az üres gyomor is rátett. Ne egyen mást csak gyomornak könnyű ételt és pihenjen sokat. Es ha van a közeljövőben valami koncert azt le kell hogy mondják, mert akár roaszabb is lehet.
- Rendben. Köszönjük! - bólintottunk. Még jó hogy a következő 3 hónapunk szabad. Lesz ideje felépüpni. Ekkor Ash is megjelent, aki csak Luke mellé állva adott egy aprócska puszit az említetg arcára. Már fél éve együtt vannak. A rajongók és a szüleik jól fugadták, így zökkenő mentes a kapcsolatuk. Bezzeg az én apám elzavart otthonról, mikor megtudta, hogy biszex vagyok. Legalább anyám jól fogadta. Már amennyire.🙄

Pinky Mikey (Malum) BefejezettWhere stories live. Discover now