2015. Okt. 25.
Michael szemszögeA koncert hatalmas volt! Hiányzott már ez a kis pörgés. Eszméletlen jó érzés volt látni azt, hogy ennyien szeretnek.
- Mindjárt jövök, és akkor mehetünk! - szólt Cal, majd elindult a mosdók irányába. Mikor már fél órája oda volt utána mentünk. Ahogy egyre jobban oözeledtükk annál hangosabban hallatszott hogy valaki zokog. Sietve nyitottam be a férfi mosdóba, ahol Calum a földön összegörnyedve zokogott, meztelenül. Egyből mellé pattantam, és magamhoz húztam kreol bőrű barátom, aki nagyokat hüppögve szorongatott. Luke összszedte ép cuccait, Ash pedig elszaladt egy pulcsiért, mivel az szét volt vágva. Imtettem a másik két fiúnak hogy menjen ki, még másik kezemmel Calum arcát simogattam.
- Ő volt! Itt volt, megint! - hüppögte.
- Sss. . . Már nincs itt. Semmi baj. Gyere, segítek! - derekát fogva segítettem neki felállni, majd felöltözni. Még jó hogy koncert után, mindenki melegítőt vett fel, így nem szorította szegénykémet semmi. Hiába tűnik sokaknak úgy, hogy Calum a domináns, ez nem teljesen igaz. Általába őt többen bántják, és csak a külvilágnak mutatja meg a kemény énjét. Pedig mi hárman tudjuk, hogy legbelül ő össze van törve.
Segítettem neki arcot mosni, így anjyira már nem volt vörös, és a hideg víz is kicsit lenyugtatta és észhez térítette, kába barátomat.
- Jobb? - kérdeztem arcát simogatva, miközben homlokom az övének döntöttem.
- Kicsit. - motyogta rekedten.
- Jól van. Nem lesz baj! - öleltem szorosan magamhoz. Feneke alá nyúlva emeltem meg, így ölbe kapva, ami egy apró szisszenést váltott ki belőle. Sajnos máshogy nem tudom stabilan tartani, mert ha a combjáná fogom, akkor lecsúszik. Nyomtam néhány puszit a nyakába, miközben elindultam az öltözőnkbe. Ott is csak azért tettem le, mert össze kellett pakolni.
- Feküdj le, még összepakolunk. - nyomtam apró puszit ajkaira. A pakolással hamar megvoltunk, így Calt kézen ragadva mentünk ki a kisbuszhoz.
- Rendben vagy? - kérdeztem halkan, a vállamon pihenő fiútól, miközben az ercát cirógattam. Ő csak vállat vont.
- Otthon csinálok teát és egy jó film kíséretében töltünk el egy nyugtató estét, oké? - vázoltam fel a tervet, mire bólintott. Az út többi része csendben telt. Calum már félálomba volt, így kilőve az esti programunkat bújtunk az ágyba és már aludtunk is.
YOU ARE READING
Pinky Mikey (Malum) Befejezett
FanfictionEgy kertváros ahol a fiúk vannak többségben Egy ország ahol elfogadják a másságot Egy világ ahol a férfiak is teherbe eshetnek Egy univerzum amit a szerelem irányít