4

178 11 0
                                    

Este segítettem Mikenak kihúzni a matracot az ágyalól, majd bevetve azt lefeküdtem aludni. Az éjjel valamikor Mike hangjára keltem. Nyugtalan és ijedt volt. Lassan felültem, majd az ágyra vezettem tekintetem.
- Apa, ne! Ez fáj!!! - lassacskan már kiabált. Az órára nézve láttam hogy már fél hét van, azaz Karen mar elment dolgozni. Lassan Mike mellé másztam, majd fejét az ölembe húztam és a haját kezdtem el túrogatni.
- Csssss... Semmi baj. Csak álmodsz. - suttogtam lágyan.
- Ne bánts! - nyószögte.
- Nem bántalak, igérem. - kezem vegig simítottam az arcán ami efektíve tüzelt. Lassan kimásztam...azaz másztam volna mellöle, de utánam kapott.
- Nee... - szorította meg a csuklóm.
- Hé, nyugi. Csak hozok valamit a lázad ellen. - súgtam, hatalmas mancsom végig simítva forró, vöröses arcán. Lent magamhoz vettem a lázcsillapítót, majd egy kis konyharuhát bevizezve felmentem. A hideg vizes anyagot Mike homlokára raktam, majd segítettem neki fekülni és bevenni a gyógyszert. Tudni kel Mikeról hogy retteg az apjától. 10 éve nem látta. 8 eves volt mikor az apja megerőszakolta őt. És nem hitt neki senki csak én és Luke, muvel akkor még nem ismertük Asht. Sokszor térnek vissza a rémálmok. Kétszer törtent meg az eset. És majdnem harmadjárs is megtörtént, de Karen aznap hamarabb ért haza melóból és láthatta mit művelt az a féreg. Lassacskán sikerült visszaaludnunk, szerencsére.

2015. Szept. 5.

Körülbelül 2 hét telt el. Michael teljesen felépült, és azóta már a közös házunkban vagyunk a srácokkal. Ma grill partyt akarunk szervezni, és meghívjuk a(z) One Direction srácokat is. Már minden kész volt! Kaja, italok, rágcsa és a 4 vendégszoba. Itt megfordulhat a fejedbe hogy miért 4 mikor 5-en vannak. A Larry páros miatt. Igen a ket fiú is egy párt alkot, aminek nagyon örülünk. Nagyon édes a két fiú. De mivel 4 szobát foglalnak a srácok ezért én Mikehoz kerülök. Nem mintha zavarna, mivel kedvelem őt...csak azt kell tisztáznom magamba hogy milyen értelemben...

Pinky Mikey (Malum) BefejezettWhere stories live. Discover now