24

124 8 2
                                    

Ekkor valami kemény vágódott a fejemhez. Mike megdobott egy hógojóval! A kis. . .
- Teee! Gyere csak ide! - kezdtem utána futni, mire ő bfutott az udvarra, és máris elkezdtük gyúrni a fehér golyójaz, amivel egymást dobigáltuk. Addig, addig futkároztunk még ep nem vágódtunk, arccal a hóba. Nevetve mászott mellém Mikey, majd rám feküdve bújt hozzám.
- Fázok! - jelentette ki nevetve.
- Akkor menjünk be! - akartam felkelni, de nem hagyta.
- De ez most jó! - nyafizott.
- Akkor gondolj bele bent, a kandalló előtt milyen jó lehet! - mosolyodtam el, mire felkapta a fejét.
- Nem is olyan rossz ötlet. - mosolyodott el, majd leszállta rólam. A kabátom teljesen átázott, így bent azt a szárítóra akasztottuk, a vizes ruháinkkal együtt. Miutám átöltöztünk bebújtunk a kandalló elé, forró csokit iszogatva. A fűtés már erősebben ment, így nem volt rajtunk 600 réteg ruha, de mivel kint teljesen átfagytunk nem nagyon éreztül azt a plusz meleget, amit a fűtő testek adtak. Michael lerakta a poharát majd majd az ölembe feküdt és lehunyta szemeit. Este 8 fele kárhatott az idő, egy órája jöttünk be. Édes volt ahogy szinte eltűnt a -még nekem is nagy- pulcsimban.
- Álmos vagy? - kérdeztem haját cirógatva. Ő csak bágyadtan bólogatott.
- Menjünk fel? - kérdeztem mosolyogva, haja cirógatását nem abbahagyva.
- Mhm. - motyogott.
- Na gyere törpém! - álltam fel Mikeyt is felhúzva. Ahogy az emeletre értünk bedőltünk az ágyba és egymás karjaiban aludtunk el. Másnap telefon csörgésre ébredtem, amit egyből fel is kaptam, nehgyon felkeljen a mellettem alvó szépség.
- Igen? - kérdeztem halkan.
- Ti most toro tóban vagytok? - kérdezte köszönés nélkül a menedzserünk.
- Ja, mért? - megpróbáltam kibújni Mike mellől, de ő csak szorított az ölelésén, így tudatva velem hogy már felébredt.
- Jó, szuper! Most 20.-án lenne egy kisebb koncert a városban, de az egyik banda lemondta, éa szeretném ha elvállalnátok. - magyarázott.
- Még beszélek a töbhiekkel és akkor majd hívlakdélután.
- Oké! - ezzel le is tettük. Letéve a telót újra magamhoz öleltem Mikeyt, aki csak elégedetten morgott egyet.

Pinky Mikey (Malum) BefejezettWhere stories live. Discover now