22

130 8 0
                                    

2015. Október. 1.

Most szálltunk le a gépről. Csessze meg, rohadt hideg van! A mellettem sétáló Mike kissé vacogott, ezért átkarolva közelebb húztam őt magamhoz. Csak egy pulcsi és kardigán volt rajtunk. Ash és Luke is vacogtak. A taxiban Ash ült az anyósülésen, mivel Mikey teljesen átfagyott és ezért mellém akart ülni, hogy hozzám bújhasson. Kis édes! Sajna a taxis nem tudott behajtani az utcába, mert épp csöveket cseréltek és fel volt túrva az út, mi meg nem akartuk hogy körbe menjen. Így a 10 percre lévő házig sétáltunk. Mikey és Ash, a két fázós, már szószerint vacogtak. Áldás volt mikor megérkeztünk, de az kevésbé hogy a meleghez kandallót kell gyújtani, mivel nem volt fűtés, az előbb említett csőcsere miatt.
- Gyere, öltözz át. - húztam magammal Miekyt, még Luke Asht próbálta felmelegíteni. Bent odaadtam Mikenak a legvastagabb pulcsim, majd én is átöltöztem. Ezek mellé még felvettünk egy-egy trénninget majd lementem, mert Luke csinált forró csokit. Azokat megfogva vissza mentem színes hajú barátomhoz, és végül egymáshoz bújva iszogattuk a meleg italt, filmet nézve.
- Átmelegedtél? - kérdeztem, miután megittuk a forró csokit.
- Mondhatni. - bújt hozzám, mégjobban. Imádom mikor bújik. Ilyenkor mindig rohadt aranyos. Ekkor benyitott Ash, egy nagy pulcsiban, fehér tréning nadrágban és bundás zokniban.
- Gyertek le. Begyújottuk a kandallót! - intett a fejével, majd ki is ment. Felkelve Michaelre terítettem a plédet, majd leballagtunk. Lent már kicsivel melegebb volt, így annyira nem vacogtunk. A kanapé ki volt húzva, a kandalló fölötti TV pedig be volt kapcsolva. A két fiú épp a laptoppal csatlakoztatta össze, majd rakták is be a filmet. Már az elejéből tudtam higy horror, és ahogy éreztem Mikey is, mivel jobban hozzám bújt. Wlvettem a 6 közül egy takarót, majd vebugyoláltam magam, és magamhoz öleltem Michaelt.
- Fázol? - kérdeztem a hátát dörzsölve.
- Egy kicsit. - mondta elhelyezkedve a mellkasomon, jobban magára húzva a takarót. A másik két fiú is mellénk feküdt, összebújva, mivel közülük Ash nem bírja a horrort.

Pinky Mikey (Malum) BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang