Calum szemszöge
Haza érve Mike egyből az ágyba parancsolt, pedig már jobban voltam.
- Mike! - szólítottam meg a fiút, aki egyből pattant is.
- Mi a baj? Fáj valahol? Kell valami? Hozzak teát esetleg? - aggodalmaskodott, pedig már jól voltam.
- Nem kell semmi, nincs semmi bajom, csak gyere ide! - tártam ki karjaim, mire rámfeküdt. Nevetve csókoltam meg, amit ő boldogan viszonzott. A csók egyre vadabb lett, még nem a ruhák is lekerültek rólunk. Még jó hogy nem a közös házunkban, hanem Mikeynál vagyunk. Idő közben felülre kerültem, és onnan kezdtem el Mikey nyakát csókolgatni. Tudta Mike hogy a történtek után nem tudnék alol lenni egy jó ideig, és ezért hagyta hogy, folytassam. Közben elkezdtem őt tágítani lent, ami halk sóhalyokat és nyögéseket eredményezett. Pár perc múlva a tágítást megszüntetve, ajkam az övére tapasztva hatoltam belé. Kissé ráharapott ajkaimra, de nem erősen. Pár másodpercig tartottam a pózt, hogy szokja, majd elkezdtem mozogni, amit először fájdalmas, végül pedig kélyes nyögésekkel díjazott. Fél óra múlva már zihálva feküdtünk egymás mellett, ölelkezve.
- Eszméletlen vagy! - suttogta, kissé piroskás arccal. Mosolyogva nyomtam csókot ajkaira, majd tovább öleltem őt, végül pedig elaludtunk. Reggel úgy keltem hogy Mike teljesen rajtam feküdt és édesen szuszugott. Mosolyogva cirógattam a hátát, még egyik kezemmel a fejét tartottam, mert nagyon lefele lógott. Addig-addig folytattam ezt a tevékenységet még Mike mocorogni nem kezdett. Elhelyezkedve rajtam élvezte tovább azt amit csináltam.
- Jó reggelt édesem! - súgtam a fülébe, mire ő csak morgott egyet. Kezem elkezdtett lefele vándorolni, egészen kerek fenekéig, amiket enyhén megmarkoltam, majd folytattam a mozdulatsorokat. Mikey csak mélyeket szuszogott.
- Gyere, menjünk el zuhanyozni. Ott majd segítek rajtad! - súgtam neki, mikor megéreztem kemény merevedését. Ő csak bintott, majd követett a szobámhoz csatlakozó fürdőbe, ahol a zuhanyzás mellett mást is csináltunk.😏
- Mit kérsz reggelire? - kérdezte Michael, mikor a hátához bújtam.
- Csinálj tükör tojást. - támasztottam meg fejem a vállán, így nézve mit dolgozik.
YOU ARE READING
Pinky Mikey (Malum) Befejezett
FanfictionEgy kertváros ahol a fiúk vannak többségben Egy ország ahol elfogadják a másságot Egy világ ahol a férfiak is teherbe eshetnek Egy univerzum amit a szerelem irányít