37

168 7 1
                                    

Calum Hood sz.sz.

Már órák óta a műtőben van. Éjjel a frászt hozta rám, és az orvosok se segítettek a bizonytalan válaszaival. Fel-alá járkálok a folyósón, már azóta hogy bent van. Áldás volt mikor kijött a doki.
- Dr. Brian, végre! Mi történt? - támadtam le rögtön a dokit.
- Volt egy picike kimplikáció, mivel a magzatvíz nem folyt el, és Michel kicsit többet vérzett, de könnyen orvosoltuk a problémát, így nincs gond.
- És a baba?
- Nos a babánál pigment hiányt diagnosztizáltak, de nem vészeset. A szeme, a haja, a szemöldöke fehér, ahogy a bőre is világosabb. De ezt leszámítva makkegészséges. - mosolyodott el bíztatóan.
- Láthatom őket? - tettem fel az újabb kérdést.
- Persze, kövessen! - indult el az egyik irányba. Benyitott az egyik terembe, majd előre engedett.
- Mindjárt behozzák a babát is, és később szükségünk lesz magukra, néhány papír kitőltéséhez.
- Rendben. - bólintottam, Mikehoz sétálva. A doki ki is ment, így ketten maradtunk. Óvatosan az arcára simítottam, ami kissé sápadt volt, és óvatosan cirógatni kezdtem. Szempillái megrebbentek és hunyorítani kezdett. Gyorsan a villany kapcsolóhoz siettem és leoltottam azt, majd a kislámpát kapcsoltam fel.
- Jól vagy? - ültem vissza, kezét kezeimbe zárva.
- Hol van? - célzott a babára.
- Mindjárt behozzák, ne félj. Minden rendben van. Ügyes voltál angyalom. Nagyon ügyes. - simogattam arcát. Szegény még nagyon kába volt.
- Akkor minden rendben ment?
- A legnagyobb rendben. A kicsi fiúnk makkegészséges és ő lesz a világon a legkülönlegesebb. - meséltem mosolyogva. Ekkor a doki behozta a kiságyat amiben ott sirdogált az aprócska test. Mike fentebb ült, majd az ágyikó felé nyújtotta kezeit. Elmosolyodtam tettén, majd megfogva a picit az ölébe raktam. Egyből elhallgatott.
- Mi a neve? - kérdezte a doki.
- Benjamin. Benjamin Hood. - mondta ki. A doki mosolyogva írta fel a kistáblára a nevet, amit aztán Beni ágyára rakott. Ezután kitöltöttük a keresztlevelét és megadtunk még néhány adatot. Végül egyedül maradtunk a kicsinkkel, mint egy igazi család.

Vége

Pinky Mikey (Malum) BefejezettWhere stories live. Discover now