Eltelt egy hónap. Mike még odavan ugyan ennyit. Luke-ék is el vannak utazva. Én meg egyedül vagyok a egy nagy házban és már nem tudom mit csinálhatnék. Ééééés, még le is hűlt a levegő, ami csak egyet jelent. Beteg leszek. A hirtelen lehülésekre nem vagyok felkészülve, ezért általában a laza öltözködésem miatt elkapok egy torok-/tüdőgyulladást. Vagy mindkettőt. És olyankor az orvoshoz is képtelen vagyok elmenni, mert a wc-ig is a falba vagy bármi másba kapaszkodva megyek.
Már egy hete szenvedek. Igen, beigazolódott a dolog. Torok gyulladásom van. Beszélni alig tudok, a fejem majd' szét hasad, a sok gyógyszertől kisebesesedik a szám, így az evés és az ivás is nehezemre megy, ezért le kell áljak a gyúmógyzserrel, mert egyszerűen nem bírom. Mike oda van még 3 hetet, még Ashék 4-et. Amúgy rájuk térve, Luke mára már nagyon jól van. Nem fél, nem bús. Újra a régi életvidám, gyerekes Luke. Ekor ajtónyítódást és csukódást hallottam. Nem zártam be a bejárati ajtót, mivel általában a kaput zárom be. Először valamel,ik fiúra gondoltam, de nem. Egy fekete, tipik rabló maszkos alak állt a szoba ajtóban.
- Meggondoltam magam. Nem Ő, hanem TE következel! Ekkor befogta valamivel a szám,-ne mintha tudnék is liabálni amúgy- majd lekötözött. Próbáltam ellenkezni, de nem hagyta. Szerintem ezek után egyértelmű mi történt: megerőszakolt. És senki se volt itt aki megvédjen...
ESTÁS LEYENDO
Pinky Mikey (Malum) Befejezett
FanficEgy kertváros ahol a fiúk vannak többségben Egy ország ahol elfogadják a másságot Egy világ ahol a férfiak is teherbe eshetnek Egy univerzum amit a szerelem irányít