5

170 9 0
                                    

A grill party eszméletlen volt. Egészen éjfélig toltuk, de kezdett mindenki fáradni. Épp lezuhanyoztam, mikor hangos dübörgést hallottam kintről. A többiek már aludtak ís kisiettem. Csak egy alsó volt rajtam. A lépcsőhöz véve az irányt megláttam Michaelt a földön, a lépcső alján.
- Mike! Jól vagy? - térdeltem mellé.
- Auh... - nyöszörgött, szemeit összeszorítva. Óvatosan feje és térdhajlata alá nyúltam mahd nehézkesen de felálltam vele. Lassan felbattyogtam a kissé nedves lépcsőn, majd leraktam Mike-ot az ágyra.
- Mi történt? - kérdeztem aggódva. Hiába Ash az "apa" s csapatban, én aggódok a legjobban mindannyiónk közül.
- Megcsúztam mikor le akartam jönni, és legurultam. - súgta fájdalomtól elfolytott hangon. - Nagyon fáj a hátam. - szorította össze újra a szemeit.
- Feküdj hasra. - parancsoltam, majd miután tekjesítette kérésemet óvatosan kezdtem el maszírozni a hátát. Elejinte fájdalmas, majd végül jóleső nyögések hagyták el ajkait.
- Ott! - nyögött a párnába, mikor eltaláltam egy jó pontott. Ekkor nyílt az ajtó, és Ash dugta be a fejét, kezeit szorosan a sze.ére tapasztva.
- Nem akarom tudni mit csináltok de kimegyünk a parkba! Ha végeztetek gyertek. - erre csak felnevettünk.
- Ash, mi nem is! - száltam le az ágyról majd hozzá sétálva levettem kezét szeme elől. - Látod, fel vagyunk öltözve. Csak Mike hátát masszíroztam. - magyaráztam, szegény Mike, meg már vörös volt a nevetéstől.
- Inkább menjünk, mielőtt ez a szerencsétlen megfullad! - nevettem, Mikeyra célozva.

Pinky Mikey (Malum) BefejezettWhere stories live. Discover now