Reggel ugyan úgy keltem. Mike édesen szorított magához, miközben motyogott.
- Szeretlek. Mindennél jobban. - motyogta álmában, alig kivehetően. Mosolyogva simogattam a hátát.
- Én is egyetlenem. - súgtam, puszit nyomva halántékára. Mikor már egy jó ideje így feküdtünk, elkezdtem ébresztgetni Michaelt.
- Mikey ébresztő. - súgtam, hátát simogatva. - Hallod? Ideje kelni. - folytattam, de meg se mozdult. Ekkor a kezem áttért a derekára, majd hirtelen elkezdtem ott csiklandozni, mire kevésbé férfiasat sikítva legurult rólam, és ha nem kapom el akkor az ágyról is.
- Te idióta! Majdnem leestem! - nézett rám durcásan.
- Igen! Majdnem! - húztam magamhoz, puszit nyomva pisze orrára.
- Most utállak! - tette karba a kezét. Olyan aranyos ráncocskák keletkeztem az orra körül, és olyan édes volt a "csúnya" nézése, hogy majd elolvadtam. Újabb puszit nyomtam orrára, majd még egyet és még egyet, s ez így ment addig amíg meg nem fogta az arcom, és húzott ajkaira. Olyan lágy és selymes volt a csók. Olyan puhák voltak az ajkai. Olyan. . . Olyan tökéletes volt. Imádom. Elválva Mikey fejét a mellkasomra húztam és így lustultunk még egy kicsit. De végül muszáj volt felkelnünk. Színes hajú párom elloota az egyik fekete pulcsim, ami kissé nagy volt rá, így az ujjak teljesen eltakarták Mike kezeit, egészen ujjacskái végéig, és ez még édesebbé tette. Én végül egy piros pilcsi mellett döntöttem, majd Michaelt átkarolva mentem le a konyhába. A másik két fiú már ott volt és épp reggeliztek.
- Szép jó reggelt gerle pár! - mosolygott Ashton, more Luke hátra kapta a fejét; mert hogy háttal ült nekünk.
- Sziasztok! - ölelgetett meg bújós barátunk.
- Na? Mi a helyzet köztetek? - kérdezte Ash. Mike kissé bezonytalan tekinttel nézett felém, mire egyből rávágtam hogy:
- Együtt vagyunk! - a két fiú arcán egy hatalmas mosoly jelent meg, azaz örülnek nekünk.
- akkor ennem örömére elutazhatnánk! Egy kis kikapcsolódás nem árthat! - vetette fek az ötletet Ash.
- Mire gondoltál? - kérdezte Mikey.
- Nem is tudom. . . Valami olyan helyre ahol rég nem voltunk! Mondjuk Torontó!
- Ott tényleg rég voltunk! - mosolyodott el Luke.
- És ha jól tudom most Shawn is otthon tartózkodik. Vele is rég találkoztunk. - ecsetelte Mike.
- Akkor ez eldőlt! Irány Torontó! - jelentettem ki mosolyogva. . .
ESTÁS LEYENDO
Pinky Mikey (Malum) Befejezett
FanficEgy kertváros ahol a fiúk vannak többségben Egy ország ahol elfogadják a másságot Egy világ ahol a férfiak is teherbe eshetnek Egy univerzum amit a szerelem irányít