28.

122 8 0
                                    

Ashton szemszöge

Arra keltem hogy Luke halkan pityereg összegömbölyödve mellettem. Előszötlr azt hittem hogy képzelődök, de mikor kinyitottam a szemem megláttam hogy tényleg sírdogál.
- Megint fáj? - bújtam hozzá, magamhoz ölelve, miközben pocakját simiztem. Ő csak szipogva bólogatott.
- Gyere, vedd be a gyógyszered! - súgtam, megpuszilva a füle tövét. Lassan felkelt, letörölte könnyeit és szipogva kapaszkodott belém, bemenve a konyhába.
- Tessék! - adtam neki oda az orvos által felírt fájdalom csillapítót. - Mindjárt jobb lesz! - öleltem magamhoz, miután letette a puharat amiből ivott. Ekkor Mike jelent meg a konyhába. Ők nem tudnak semmit az egészről, és egyenlőre nem is akarjuk elmondani nekik. Miután Mike kiment elengedtem Lukeot.
- Nagyon fáj? - kérdeztem arcát simogatva. Ő csak a nyakamba bújva bólintott. Óvatosan ölbe kaptam és bevittem a szobánkba. Lefektettem az ágyra majd a hasához hajolva kezdtem el azt puszilgatni.
- Ne bántsd apát kicsikém. - suttogtam pociába. Igen, az előző együtlétünkkor nem védekeztünk. De nem bánom.
- Jobb? - hajoltam fel hozzá, egy csókért.
- Igen! Köszönöm! - ölelt magához, amit boldogan viszonoztam.
- Gyere, öltözzünk fel! - keltem fel mellőle, őt is felhúzva.

Otthon

Végre hazaértünk. Luke-val egyből a hazidokihoz mentünk. Elmondta hogy minden rendben és hogy a kicsikénk szépen fejlődik. A fájásokkal kapcsolatban csak annyit mondott hogy ritkulni fognak. Lukenak van egy betegség szerűsége, és emiatt az első hónap kissé fájdalmas lesz, mert a magzat furán helyezkedett el, és pont egy érzékeny pontot talált magának, emiatt gyakran vannak Lukenak ilyen görcsei. De már nem sokáig. A doki kb. 2 hetet mondott még. A fiúkkal kapcsolatban pedig...hát nem tudjuk hogy mondhatnánk el. Hisz nemsokára vissza mennénk a színpadra, de én és Luke nem akarunk visszamenni, főleg most hogy van a kicsi. A szünetet is mi kezdeményeztük. De nem akarunk csalódást okozni a bandának.
- Minden oké? - kérdeztem, mikor már otthon voltunk, a hasát simogatva.
- Igen. Most rendben van. - suttogt álmosan.
- Gyere ide! - tártam ki a karom, amibe bele is bújt.

Pinky Mikey (Malum) BefejezettWhere stories live. Discover now