Extra hosszú különkiadás. 18+
Meg lesz jelölve hol kezdődik a 18+. Ha ki akarod hanyi a részt, nyugodtan, semmi életbe vágó dolog nem fog történni itt.Ashton sz.sz.
Calum végül haza utazott, mivel a nővére is ott lesz, és vele már rég találkozott. Michael ma utazik. Már a reptéren van. A családja előrébb hozta a világ körüli útjukat. Mi Luke-val még maradunk egy két hetet, utána meg utazunk a Maldív szigetekre. Ígértem neki eg, pihentető kirándulást, hogy valamennyire elfelejtse a történteket.
- Ashy. - hallottam meg Luke kómás hangját, ami annyira édes szokott lenni.
- Itt vagyok életem. Mi a baj? - feküdtem mellé, szembefordulva vele és homlokunkat összedöntve.
- Semmi, csak nem voltál itt. - tette egyik kis mancsát arcomra. Követtem példáját, és hüvelykujjammal cirógatni kezdtem vöröskés pofiát. Lassan közelebb hajoltam hozzá, így egy apró csókba hívva őt.
- Le akarsz fürdeni? Kicsit meg vagy izzadva. - cirógattam nedves fürtjeit.
- Velem jössz? - emelte rám gyönyörű kékségeit.
- Ezer örömmel! - mosolyodtam el, majd egy apró puszit nyomva ajkaira felkeltem mellőle, majd őt is felhúztam. Megengedtem a kádba a vizet, öntöttem bele habfürdőt és tengeri sót. Még a kád megtelt addig mi levetkőztünk majd beültünk, elzárva a vizet. Egymás előtt ültünk. Közelebb csúsztam Luke-hoz, lábainkat átkulcsoltuk egymás derekán, majd egymást ölelve lazultunk tovább. Luke ült felül, miközben a nyakamba fúrta arcát. Lassan simogattam a hátát, egyre lejjebb haladva, egészen a fenekéig. Nagyokat sóhajtozott a nyakamba, miközben megéreztem merevedését. Nem tagadom az én farkam is állt.
- Ez tetszik? - folytattam tevékenységem, áttérve a derekára is. Ő csak nagyokat sóhajtva bólintott
!!18+!!
Kezem levezettem álló tagjához, amit lassan kezdtem simogatni, majd hirtelen rámarkoltam és aprót szorítottam rajta. Erre Luke-ból egy hangos nyögés tört ki. Lassan kezdtem húzogatni kezem a farkán, majd egyre gyorsabban, még végül egy hangos nyügés kíséretében teste megrándult, ezzel jelezve hogy elérte a gyönyört. Pihegve bújt a nyakamhoz, miközben én újra áttértem a hátára.
- Folytassuk? - kérdezem apró puszikat nyomva vállára.
- Ighen. - túrt a hajamba. Alig eszméltem fel, mi máe az ágyban faltuk egymást.
- Legyek inkább én alul? - búgtam a fülébe. Általában ő van alaul, de persze ez megtörtént már fordítva is. Csak az eset után nem kakarok fájdalmat okozni neki.
- Nem kell. - túrt fürtjeimbe, lehúzva enegem ajkaira, így folytatva egymás ajkainak falását. Óvatosan hatoltam belé, ügyelve arra nehogy fájdalmat okozzak neki. Mikor teljesen benne voltam mindketten egy hangosat nyögtünk. Luke nykába bújva csókolgattam az említett testrészt, miközben az ő ujjai még mindig a fürtjeimet markolászták. Lassan mozogtam benne, majd egyre gyorsabban.
- Szeretlek. - lihegtem.
- Szeretlek. - hívott egy hosszabb csókra. Éreztem hogy már nem vagyok messze, így kezem az ő merevedésére vezetve mozgattam azt. Hangosakat nyögve mentünk el. Én Luke-ban, még ő a kezemben. Megtörölve kezem feküdtem szorosan mellé, így próbálva lassítani lélegzetem.
18+ vége
- Nem fájt? - kérdeztem szöszim arcát simogatva.
- Egyáltalán. - bújt tenyerembe, majd melkasomra feküdve pihentünk tovább. Életem legjobb napja.
YOU ARE READING
Pinky Mikey (Malum) Befejezett
FanfictionEgy kertváros ahol a fiúk vannak többségben Egy ország ahol elfogadják a másságot Egy világ ahol a férfiak is teherbe eshetnek Egy univerzum amit a szerelem irányít