30.

120 7 0
                                    

Remélem nem bánjátok hogy ha egy ideig felváltva lesznek a két pár szemszögéből a részek.

Ash szemszöge

2019. December 3.
Anglia, London

Mosolyogva figyeltem az ultrahang képet, amit s doki mutatott. Azt mondta hog, a fájások mostmár el fognak múlni, ami csak jót jelent. De, nem ugrálhat huzamos ideig, nem szaladhat néhány méternél tovább, ügyelnünk kell arra hogy elegendő folyadékot igyon és ehhez hasonlók. Megbeszéltük a fiúkkal, hogy félbehagyjuk a szünetet, és vissza térünk, de megkértem őket, hogy turnét ne vállaljunk. A menedzserünk és a szerződésünk is változott. Mostmár mi diktálunk, hisz valami kezdő kiadónál vagyunk, aki be akar robbanni a hírnevünkkel. De persze mi diktálunk, mert tőlünk függenek. De vissza térve. Most is épp egy koncertre készülünk. Mivel szabadtéri székenülős koncert ezért Luke az én kapucnis pulcsim kapta fel, ami tökéletesen takarja -még- kicsi pocakját.
- Mehet az Amnesia? - kérdeztem a tömeget, akik vad örjöngésbe kezdtek. Ezt hallva Calum el is kezdett énekelni, én meg dobolni. Okés volt a koncert, nem volt baj, szerencsére.
- Minden rendben? - kérdeztem a kissé fáradt Luke-ot.
- Aha. - sóhajtott, átölelve.
- Akkor jó. Gyere, készülödjünk! - mosolyogva hóztam magam után. Az öltözőben egy döbbent Mike és Cal várt. Furán néztünk rájuk még meg nem láttuk a kezükben a mai ultrahang képet. Mivel késésben voltunk, a dokitól egyből ide jöttünk, a képeket is magunkkal hozva. És úgy lálszik ezt Calék megtalálták. Luke a kezemet szorítva nézett félve a két fiúra.
- Igaz? - kérdezte Mike suttogva. Luke megszeppenve bólintott. Félt. Ettől félt. Hogy a srácok rosszul fogadják és emiatt oszlik fel a banda. Haraggal és nem békével.
- Mióta tudod? - kérdezte újra Mike.
- Majdnem 2 hónapja. - suttogta. Bátorítóan szorongattam meg a kezét, de ez most nem használt.
- Sajnáljuk srácok hogy nem szóltunk... - kezdtem. - ...de nem akartuk hogy a banda haraggal oszoljon fel. Nem tudtuk hogyan fogadnátok. - motyogtam, miközben Luke hozzám bújt. Hallottam ahogy halkan szipog, ezért elkezdtem a hátát simogatni.
- Ash...

Pinky Mikey (Malum) BefejezettWhere stories live. Discover now