Na, végül a parkból kávézó lett, ahol nem egy személy ismert fel, de így volt jó. Szererjük a rajongóinkat
2015. szept. 5.
- Luke! Ne tollászkodj már annyit, mert esküszöm levágom a hajad! - üvöltött Ash. Szegény. Itt vagyunk a New York-i házunkba, ahol csak egy fürdő van, és Ash-nek már nagyon rég óta kell wc-znie. Bár a mostani időszak amit megélnek...hogy is mondjam...? Eléggé viharos. Bejelentettük már egy hete hogy a banda bizonytalan ideig szünetelni fog és csak kisebb koncerteket vállalunk, abban az országban/városban ahol épp vagyunk.
- Luke, én esküszöm betöröm az ajtót ha nem jössz ki!!!! - ordított Ash. Ekkor hangos csattanást hallottam, majf egy halk "Úristen"-t.
- Valaki hívjon mentőt! - kiabált Ash. Ekkor felpattantam, és felrohantam. Fent Mike már tárcsázta a mentőket. Luke egy alsóban feküdt, Ash ölében. Mindenhol víz volt, a kád majdnem tele volt, nyugtatós doboz a földön.
- Sietnek. - térdelt Mike Ash mellé, hogy megnyugtassa. Vajon miért csinálta?
- Nem lesz semmi baj Kincsem. - súgta Ash Luke hajáb. Nemsokára megérkeztek a kentődök és levitték Luke-ot. Ash ment a mentősökkel, még mi a kocsinkkal. Bent Luke-ot az intenzívre vitték, ezzel teljesen kikeszítve Ashtont.
- Jól lesz. - karoltam át Ash remegő testét, a széken ülve. Ekkor kijött egy doki.
- Hogy van? - pattant fel Ash.
- Stabilizáltuk az állaptát, kimostuk a gyomrát kimostuk. Semmi komoly baja nincs. Holnap átvisszük az intenzívről. - magyarázott.
- Be lehet menni hozzá? - kérdeztem.
- Csak nyugodtan. - bólintott, mire "köszönjük" után beslisszoltunk Luke termébe. Luke még nem kelt fel. Ash az ágya szélére ülve fogta meg a kezét, és apró puszikat nyomott arra.
- Nem lesz baj. - súgta, saját maga nyugtatására.
YOU ARE READING
Pinky Mikey (Malum) Befejezett
FanfictionEgy kertváros ahol a fiúk vannak többségben Egy ország ahol elfogadják a másságot Egy világ ahol a férfiak is teherbe eshetnek Egy univerzum amit a szerelem irányít