17. rész

432 20 2
                                    

VISSZATEKINTÉS

Jay szemszöge 

Január 23. hétfő

Hasznavehetetlen emberekkel vagyok körülvéve. Ha valamit el akarok érni, vagy meg akarok szerezni, biztos jobb, ha én magam csinálom. Le kellene lőni az összeset a gecibe. Csak akkor meg ember nélkül maradnék, úgy sem lennék kisegítve semmivel. Kezd fájni a fejem, szóval valahol meg kell állnom egy kávéra, vagy megbolondulok. Sétálok vagy öt percet, mire meglátok egy kávézót, így átmegyek az út másik oldalára, és bemegyek a nem túl nagy helységbe. Leülök az egyik asztalhoz, és nézni kezdem a kínálatot, mi lenne nekem a legjobb most. Éppen, mire kiválasztom a szerencsés darabot, akkor ér mellém a pincérnő.

- Jó napot! Sikerült választani? – kérdezi vidáman.

- Szia, igen. Egy mélange-t kérnék. – közlöm vele.

- Rendben, pár pillanat, és hozom is. – mondja, mire megejtek egy halvány mosolyt, mert ragadós a jó kedve. Visszamegy a pulthoz, és készíti a rendelésem. Amúgy a kábé húszas éveiben járó fiatal nő elég tetszetősen néz ki. Stílusosan öltözött, pedig a szokásos fekete-fehér öltözetet viseli, hosszú barna haja kiemeli arcának csodás vonásait, kecsesen és megfontoltan lépdel, csípőjének ringása pedig egyenesen vonzza a tekintetem.

- Egészségére. – érkezik mellém, és teszi le a koffeinnal töltött kis csészémet.

- Köszönöm. Hogy hívnak? – kérdezek rá, legalább ennyit had tudjak meg róla – egyelőre.

- Mel vagyok. – válaszol.

- Mel? Ez elég szokatlan név. – nézhetek rá értetlen fejjel. Életemben nem hallottam még ilyen nevet, pedig már harminchat vagyok.

- Tudja, ez csak rövidítés. Melissza a keresztnevem. – teszi számomra is érthetővé a dolgokat.

- Kérlek, tegezz nyugodtan. Szép neved van, de még így is ritka.

- Nem vagyok idevalósi.

- Tényleg? És honnan jöttél? – kíváncsiskodom, mert érdekel.

- Magyarországról.

- Az messze van. Én Jay vagyok. – nyújtok neki kezet, amit el is fogad. Bársonyos, meleg tenyere úgy csusszan ki az enyémből, mint tengerparton a felmarkolt homok.

- Örvendek. – mosolyog rám, gesztusát pedig viszonzom. Én is meghallom a csilingelést, amire felfigyel, hisz újabb vendégek léptek be a helységbe. – Elnézést, de mennem kell.

- Persze, vár a munka. Köszönöm a kávét.

- Nincs mit, remélem ízleni fog. – mondja, aztán már a pult mögé is lép.

Míg a kávémat iszogatom, jól megnézem magamnak. Az idomai kiválóak, nem úgy néz ki, mint egy diszkóban felszedett kurva, az biztos. Lenne kedvem megrakni ezt a csodát. Viszont túl emberi, túl kedves és mosolygós, lehet haboznék előtte... ah, lófaszt én nem szoktam ilyeneken gondolkodni. Megiszom a kávém, fizetek, majd visszaindulva az autómhoz, megindulok a kávézóból. Rápillantok a nyitva tartásra, és látom, hogy hétig vannak nyitva minden nap. Hm, lehet, hogy még megfordulok itt.. a látványért mindenképpen megéri. Visszasétálok a kocsimhoz, majd beülök a volán mögé. A birodalmamig fél óra az út, mert jól a város szélén van, és én ezt nem is bánom. Tökéletes az a hely a Temze partján: nem keres senki, nem gyanakszik senki semmire, sőt, azt hiszik, hogy elhagyatott a hely. Pedig azért vagyunk jó páran, kik nap, mint nap megfordulunk ott, de ezek szerint nem keltünk nagy feltűnést, és ez nem is gond.

Látszat (Kim Taehyung FF) //Befejezett//Where stories live. Discover now