Április 20. csütörtök
Tae szemszöge
A reggel, mint mindig, most is csodás volt. Ahogy a reggeli napsugarak bevigyorogtak az ablakon, és megvilágították Mel szunnyadó lényét, egyszerűen nem tudtam levenni róla a szemem, és mivel az órája valamilyen oknál fogva nem szólalt meg, el is „aludtunk". Pontosabban csak ő, mert én vagy egy óra hosszáig bámultam, megfeledkezve a térről és időről egyaránt. Emiatt a „baki" miatt sietősre kellett vennünk a formát, hogy ne késsen az egyetemről. Amúgy Melissza azóta sem zárja be a fürdőajtót, csak becsukja azokon a bizonyos női gondos napokon, általánosságban pedig csak résnyire hagyja nyitva a nyílászárót. Nekem ma nincs órám, mivel csak egy lenne, de az is betegség miatt elmarad, és amúgy is van melónk mára, szóval így is, úgy is szkippeltem volna a mai napot.
Most már a fiúkkal vagyok a törzshelyünkön, vagyis a bázison. Az akciónk este fél nyolcra esedékes, mert a főmufti, aki szervezte, szeret a nap késői szakaszában üzletelni. Enyhén beteges, de nem tehetünk mást. Ez egy csoportos kereskedelem lesz, ilyenkor több banda is érkezik, persze mindenki más időpontban, hogy elkerülhetőek legyenek az összetűzések. Általánosságban a fegyverek és a drogok a fő kereskedő áruk, de volt már olyan is, hogy hamis útlevelekkel és iratokkal csábítottak minket. A fazon úgy évi kétszer tart ilyen csoportos dolgot, de szerintem ez éppen elég munka lehet. Nem lennék a helyében. A mi feladatunk, négy kiló kokain, három kiló marihuána és kettő kiló ecstasy árának megfelelő fegyverek beszerzése lesz. A helyszín London külvárosához közeli régi bányászatnál lesz, ami manapság már teljesen elhagyatott, ezáltal kevésbé ad okot aggodalomra. Persze ebben a „szakmában" a munka folytonos velejárója a váratlan, a szerencse, és a kockázat. Ezt mindannyian tudjuk.
Nem tudom, meddig tarthat, hisz bármi közbe jöhet. Nem egyszer fordult már elő, hogy a találkozó előtti fél órában felhívtak, hogy csúszik az időpont. Melisszának a lelkére kötöttem, hogy taxival menjen haza, még pénzt is hagytam neki. Kicsit vitatkozni kellett vele, de végül belement. Bárcsak ne kellene folyton rákényszerítenem őt az akaratomra, de Jay ügyében még mindig nem jutottunk jelentősen előbbre, ezáltal még mindig van bennem aggodalom a további lépéseivel kapcsolatban. Rengeteg ötletünk volt már, de valamilyen oknál fogva az összeset elvetettük. Szeretném, ha már normális élete lenne a nőnek, aki szebbé teszi a mindennapjaimat, habár ezzel a témával kapcsolatban még mindig ugyanott vagyunk.
- Hé, mizu Tae? – jön be Jimin a terembe, ahol kicsit lefoglaltam magam, míg várunk.
- Nincs semmi. – válaszolom, csinálva még két fekvőtámaszt, majd felállok.
- Mintha merengtél volna. – mondja, és felém dob egy törölközőt.
- Csak zavar ez az egész Jayes ügy. – mondom, miközben megtörlöm arcomat, mert a korábbi boksz-zsák püfölgetés után ez elmaradt.
- Ne parázz, idővel kialakul a tökéletes terv. – mondja.
- Örülnék neki, ha ez minél előbb bekövetkezne. – morgok magamnak.
- Tudom, hogy aggódsz... Mel... értékes lánynak tűnik. – mondja együtt érezve velem.
- Mert az is. – csak most látom meg Yoongit és a maknaét közeledni.
- Biztos, hogy értékes, mivel az egyéjszakás Kim Taehyung már vagy négy hónapja nem szexelt miatta. – lép közelebb Suga, majd meghúzza a sörös üvegét, amit a jobb kezében szorosan tart.
- Csak vigyázz, meg ne fulladj, hyung. – emelem meg az üveget, ami miatt nehezen tudja elvenni szájától a keserű italt.
- Azért megölni nem kell, mert beszólt. – szól Jimin, majd elengedem az üveget.
YOU ARE READING
Látszat (Kim Taehyung FF) //Befejezett//
FanfictionMelissza egy magyar egyetemista, aki az álmai megvalósítása érdekében Londonba költözött. Az egyetemen minden a legnagyobb rendben megy, mígnem egy közös feladat felforgatja az egész életét. Vagy nem is maga a feladat, hanem a feladathoz kapott part...