30. rész

617 19 2
                                    

Június 23. péntek

Mel szemszöge 

Reggel arra ébredek, hogy a hajam csiklandozza az orromat, ezért aprón megmozdítom a fejemet, hogy tegyek ellene. Jobb tenyerem Tae csupasz mellkasán pihen, ami egyenletesen mozog fel és le az érintésem alatt. Pilláimat még nem tudom kinyitni, csak élvezem, ahogy szerelmem karjai közé vagyok zárva. Éjjel rendesen bealudtam, annyira fáradt voltam, amin amúgy nem is csodálkozom. Már most tudom, hogy Taehyung egy félisten szex terén, pedig még csak ízelítőt kaptam belőle. Természetesen nem bántott, és hiába mondta, hogy óvatosabb lett volna, amennyiben tudja, hogy szűz vagyok, még így is olyan bánásmódban részesített, mintha bármelyik pillanatban eltörhetnék. A tegnapi nap egyenesen fantasztikus volt, a buli is remekül sikerült, és ami az után következett, teljesen levett a lábamról. Ha visszagondolok, milyen volt az elején, egyáltalán nem gondolnám róla, hogy van neki egy ilyen érzéki oldala is. Mindenesetre örülök, hogy megtapasztalhattam, és annak is örülök, hogy megvárt.

Idővel kicsit leemeli rólam kezeit, mire felnézek rá, de csak nyugodtan szuszog. Elkönyvelem, hogy még nem ébredt meg, így óvatosan kimászom mellőle. Éppen az én felemre, a földre került a bulis pólója, ezért azt gyorsan felkapom magamra, majd halkan kikeresek egy bugyit és egy tiszta pólót a szekrényből, és elmegyek lezuhanyozni. Még utoljára visszanézve látom, hogy békésen alszik, ezért egy szelíd mosollyal ajkaimon indulok be a helységbe. Próbálok a lehető leghalkabban, de egyben a leggyorsabban lezuhanyozni, hogy minél előbb visszamászhassak mellé. Mikor végzek, felveszem a francia bugyimat, felé pedig a férfi egyik fekete pólóját, ami egy kicsit nagy rám, de akkor is imádom. Kifele menet rápillantok az órára, ami fél egyet mutat. Hát, ha ennyit aludtunk, nem is csoda, ha nem vagyok annyira fáradt. Közben meghallom Tae nagyobb levegővételét, majd felé fordulok, és látom, hogy kezével engem kutat, de jelenleg nem talál, mivel állok. Nemtetszését kifejezve csak csukott pillákkal morog egy halkat, amit megmosolygok. Közel mászom hozzá, és amikor realizálja, hogy valahol itt vagyok, egy elégedett nyögésszerű hangot hallok, mire halkan felkuncogok.

- Jó reggelt szerelmem. – mondja rekedtes hangján, amit egyszerűen imádok.

- Jó napot, édesem. – simítok rá állkapcsára óvatosan.

- Milyen nap? Reggel van. – nyöszörög.

- Fél egy is elmúlt már, kis lusta. – mondom mosolyogva, mire oldalára fordulva felém veszi irányát, egyik kezével körbeölelve csípőmet.

- Nekem akkor is reggel van. – nyöszörög tovább, mellyel megmelengeti szívemet, annyira édes. Szemét ez idáig sem nyitotta ki, kócos tincsei pedig szemébe lógnak, amin csodálkozom is, hogy nem zavarja. Bár a fazonjából ítélve, meg hogy azóta ilyennek látom, mióta ismerem, szerintem már megszokta. Egy picit így maradunk, de egy kis idő múlva visszafordul a hátára, így közelebb kúszom hozzá. Ugyanúgy hozzábújok, mint eddig, de most még egyik lábammal is közrefogom. – Mm.. – szusszan egyet. – Miért van rajtad ruha?

- Gyorsan lezuhanyoztam. – közlöm vele.

- De miért öltöztél fel?

- Mert nem leszek egész nap meztelen.

- Pedig engem nem zavarna. – mondja, mire érzem, hogy kezdek pirulni. – Fantasztikus tested van, kár takargatni. – mondja ki lazán, mire zavaromban már arcomhoz kapom a kezem. – Ennyire ne legyél már zavarban. – mondja kuncogva, de még mindig csukott szemekkel, amit nem tudok hova tenni.

- Nem is vagyok zavarban. – próbálom tagadni, elég rosszul.

- Persze, érzem. – kuncogja.

Látszat (Kim Taehyung FF) //Befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora