Január 31. kedd
Tae szemszöge
Reggel egy nagyobb sóhajjal mutatom nemtetszésemet, amiért kiszakadtam az álmok nyugtató világából, és amint megmozdítom a kezemet, egy másik bőrfelületet érzek, ami nem az enyém. Szinte felriadok, szemeim kipattannak, és meglátom az orrom előtt a szendergő lányt. Bevillannak a tegnap eseményei, már-már rémképei, melyek hirtelen fájdalommal siklanak végig érzékeimen, egy újabb bűntudat-sorozattal árasztva el engem. Viszont, ahogy érzem, Mel testhőmérséklete visszaállt a normális viszonyokhoz, ami csillapítja egy fokkal az aggodalmam. A haja megszáradt, és halványan begöndörödött, amit megmosolygok, ugyanis sosem láttam még így, mindig egyenes hajjal jelenik meg mindenhol. Pedig nem vasalja a haját, hisz nálam sincs hajvasaló, és a fürdőben sem találtam - legalábbis még.
Hirtelen megpillantok valami árnyat az ajtóban, amiért enyhe rémülettel emelem meg azonnal a fejemet, felkészülve valami rosszra, azonban szerencsére csak Ji Na bocsánatkérő tekintetével találkozom.
- Nem akartalak felébreszteni, Taehyung. – suttogja.
- Semmi gond Ji Na. – motyogom. – Mennyi idő? – temetem vissza fejemet a puha párnába.
- Fél tizenkettő. – jön a válasz.
- Mennyi? – pattan fel fejem ismét a puhaságból az asszonyra nézve, ki csak bólogat. Halkat morrantva veszek erőt magamon, és mászok ki az ágyból, megkeresve az éjjel valahol eldobott felsőmet, amit kicsit megszeppenve néz végig.
- Ugye nem zavartam meg semmit? – kérdezi a nő halkan, míg felkapva pólómat indulok felé.
- Nem, Ji Na, sajnos nem azt történt. De bárcsak inkább amiatt lenne kidőlve. – fordulok vissza, még egy pillantást vetve Melre, majd kitolom az idős hölgyet a szobából, hogy tudjak beszélni vele. Lemegyünk a nappaliba, ahol leültetem az ülőalkalmatosságra. – Ji Na, szeretném megkérni, hogy jöjjön holnap is. – mondom aggodalmas tekintetemet a másik íriszeibe fúrva, szinte könyörgően, ő pedig végig kérdő pillantásokat intéz felém, és az ő szemeiben is látom megcsillanni az aggodalmat.
- Mi történt, Taehyung? – érdeklődik.
- Nem szeretném belekeverni, a lényeg, hogy Mel éjszaka teljesen kihűlt, és el is vesztette az eszméletét. Éjjel négyig fent voltam, próbálva csinálni valamit ellene, és talán sikerült is, mert most már nem volt olyan hideg.
- És te jól vagy? – érdeklődik irántam is. Jól esik a törődése, néha úgy érzem, mintha a pótanyám lenne, hiába csak kétnaponta jön, vagy alig látom.
- Engem nem kell féltenie. – mondom, de amint elhagyják a szavak a számat, valami csikizni kezdi az orromat, majd tüsszentek egyet.
- Egészségedre. Nekem nem úgy tűnik.
- Köszönöm. Én jelentéktelen vagyok. Csak Melissza legyen rendben.
- Ne mondj ilyet, Taehyung. Bár nem tudom mi történt, de valami azt súgja, neked köszönheti Mel, hogy most a meleg ágyban próbál harcolni a szervezete a kihűlés ellen. Ne legyél ilyen szigorú magadhoz, gyermekem.
- Én már azt sem tudom, ki vagyok. – dőlök a háttámlának, a dohányzóasztalt fixírozva. Az asszony sóhajt egy nagyot reakcióképpen.
- Főzök egy jó adag teát, ami majd segíteni fog. – mondja, és otthagy egyedül.
Sem gondolkodni, sem mozdulni nem merek. Csak bámulom az előttem elhelyezett bútordarabot, néha pislantva egyet. Alig bírok nyelni, mintha a gombóc folyton ott lenne a torkomban, mintha szándéka lenne megkeseríteni az életemet. Érzem az izmaimat elernyedni, de ugyanakkor feszülten várnak arra, hogy hirtelen kell használatba vennem őket, és ettől csak még jobban lezsibbadok.
YOU ARE READING
Látszat (Kim Taehyung FF) //Befejezett//
FanfictionMelissza egy magyar egyetemista, aki az álmai megvalósítása érdekében Londonba költözött. Az egyetemen minden a legnagyobb rendben megy, mígnem egy közös feladat felforgatja az egész életét. Vagy nem is maga a feladat, hanem a feladathoz kapott part...