Hier is de Q&A!!!
Vraag aan Livia.
Voel je iets voor Josh?Nou... Soms denk ik er wel over maar.. het kan niet. Het kan gewoon niet. Hij heeft mij ontvoerd en... En hij doet me pijn. Maar hij is alsnog wel knap... Ik bedoel hij heeft een sixpack. Maar nee ik heb geen gevoelens voor hem.
Vraag aan Josh.
Waarom geef je niet gewoon haar vrijheid terug als je zo om haar geeft?Pffffff.. wat is dat nou weer voor een vraag. Ik bedoel het is toch wel duidelijk. Als ik haar laat gaan is het eerste wat ze doet is ons aangeven. En ik zie het niet echt zitten om een paar jaar in de gevangenis te zitten. En ik heb haar gewoon het liefst altijd bij me. Ik zou niet zonder haar kunnen leven.
Vraag aan Rafael.
Zie je Livia misschien wel stiekem zitten?Nee niet echt. Ze is wel knap enzo maar ik zie haar liever als een goede vriendin. En volgens mij denkt ze ook zo over mij.
Vraag aan Micheal.
Is hij niet gewoon die Peter op de foto aan het begin.Nope dat ben ik niet. Ik ben veel knapper dan die sukkel. Ik heb een foto voor jullie van mij daar boven geplaatst voor als je nog wil weten wie ik ben. 😏
Vraag aan mij!
Hoe verzin je zo snel leuke verhalen?Nou bedankt dat jullie ze leuk vinden. Ik krijg gewoon zoveel motivatie van jullie lezertjes. En ik weet niet waar alles vandaan komt maar ik heb altijd gewoon veel inspiratie!
Vraag aan Livia.
Waarom ga je niet meer ontsnappen?Ik ben echt wel van plan om te ontsnappen maar die pedo's zijn tegenwoordig overal waar ik ben.
En ik ben getchipt dus de kans dat ze me vinden is groot. Ik ben gewoon bang voor wat de gevolgen zijn als ze me vinden.
Maar zeker dat ik de hoop nog niet op geef! Ik moet gewoon het juiste moment vinden.Vraag aan Josh.
Waarom doe je Livia steeds pijn als je haar leuk vindt?Waarom begrijpt niemand het. Ik vindt het niet leuk om haar pijn te doen maar het is de enige manier waardoor ze luistert. En ze hoort naar me te luisteren en als ze dat niet doet is dat de enige weg.
Vraag aan Micheal.
Waarom ben je zo'n klootzak!?Ik zou maar eens wat aardige vragen stellen want dit pik ik niet. Ik zou zo je adres kunnen achterhalen om vervolgens je een lesje te leren als je niet oppast met wat je zegt!😡
Vraag aan Livia
Zou het misschien meer kunnen worden tussen jou en Rafael of gewoon alleen vriendschappelijk?Vriendschappelijk. Als ik hem 'gewoon' ontmoet had dan zou hij mijn aller beste vriend zijn in de wereld.
Sorry als dat je teleur steld😅.Vraag aan mij!
Hoeveel hoofdstukken denk je nog te schrijven en/of komt er nog een deel 2??Ik weet niet hoeveel hoofdstukken... Denk een stuk of 10... Maar er komt zoizo een deel 2!😘
...
Hey mensjes,
Dit was het dan voor vandaag!
VOTE
COMMENT
FOLLOW!!
BYEEEEEE ❤️🌈⚡
JE LEEST
Kidnapped
AdventureDit verhaal gaat over een meisje die ontvoerd wordt. Ze word opgesloten in een huis vol met mannen. Wat willen ze van haar? Lukt het haar om te ontsnappen? Lees dit boek en je komt er achter.🙂