Chlorofoom. Daar trap ik niet in.
Ik hou mijn adem in. "Kom op, adem voor me prinses." Hij stompt me in mijn maag.Ik adem de nare geur in. "Alsjeblieft...." Zeg ik nog zachtjes en dan word alles zwart.
...
Ik voel de dat we in een auto zitten. Door alle hobbels in de weg. Ik voel dat ik op iemand zijn schoot zit. Ik voel één arm om me middel, en de andere hand gaat door mijn haar.
Ik hoor mensen met elkaar praten.Wacht ff. Ik ben ontvoerd!! Oké oké niet panikeren. Gewoon ritmisch blijven ademhalen anders weten ze dat je wakker..
"Goeiemorgen prinses."
Oh shit!
Ik doe mijn ogen open en zie 2 mannen tegenover me Zitten.
"Laat me los" sis ik.
Ik probeer van hem weg te komen maar het lukt niet.Hij trekt aan mijn haar "Auw"
"Of je blijft lekker zitten prinses,of je gaat weer slapen"
"Ik heb een naam hoor""Ohja? Wat is dat dan?"
Ik zwijg.
"Ik heet Josh." Zegt de jongen waarbij ik op schoot zit. "En dit zijn Rafael en Peter."
(Zie media)"En de andere jongens ontmoet je later"
Waarom stribbel ik niet tegen? Je wilt hier toch weg.
Ik sta op van zijn schoot. En ren naar de deur van het busje.(ook al was het maar 1 meter😁) en probeer hem open te doen maar hij zit op schot. Ik bons tegen de deur "help iemand help."
Ik voel 2 armen om middel die me vastgrijpen. "Niemand gaat je horen schatje."
"Laat me los!""Auw" er werd iets in me nek geprikt.
"Oké sorry, ik ga al zitten. Ik ben gewoon bang"Oh serieus! Heel zelfverzekerd.
"Weet ik" zegt hij. "Maar je gaat toch lekker slapen."
"Nee. alsjeblieft"Ik voel de vloeistof dat in me gespoten wordt. Ik zak meteen door mijn benen. Mijn hoofd begint te bonzen.
"W....wat is dit"
"Dit werkt wat langer dan de vorige" antwoord hij.
"Slaap lekker" hoor ik nog en toen werd alles zwart....Heyy mensjes,
Dit was het weer.
Benieuwd wat er gaat gebeuren?
Stem dan. 😘😁
Byee.
JE LEEST
Kidnapped
AdventureDit verhaal gaat over een meisje die ontvoerd wordt. Ze word opgesloten in een huis vol met mannen. Wat willen ze van haar? Lukt het haar om te ontsnappen? Lees dit boek en je komt er achter.🙂