به ارومی روی یکی از صندلی های پشت پیشخوان انتهای کازینو نشست. پسر جوونی ک مشغول خشک کردن لیوانها بود سمتش اومد:چی میخوری؟
-فرقی نمیکنه.
پسر ابروهاشو جمع کرد و بکهیونو از نظر گذروند. ازش فاصله گرفت و فقط چندثانیه بعد با نوشیدنی ای برگشت و اونو مقابل بکهیون قرار داد.
-یه ابمیوه؟
کمی ازش مزه کرد و رو به پسر گفت:حتی میکس هم نیست.یچیزه سنگین تر بیار.
پسر پوزخند زد: واضحه که نمیتونی یه نوشیدنی سنگین الکلی رو تحمل کنی حتی اگه این کت شلوارو هم تنت کرده باشی بازم داد میزنه. اصلا نمیدونم چجوری تو رو راه دادن.
به تابلویی که پشتش نصب شده بود اشاره کرد و ادامه داد:مست کردن ممنوعه.
-مست نمیشم.
-باشه ولی من ریسک نمیکنم که بهت یچیز سنگین بدم.
بکهیون چشماشو چرخوند و پسر دوباره ادامه داد:درهرحال اینجا نوشیدنی سنگین هم نداریم. نهایتش یه میکس لایت و سبک بتونم بهت بدم. رئیس ممنوع کرده.
بکهیون کمی از نوشیدنیش دوباره مزه کرد و پرسید:با یکم الکل ک اتفاقی نمیوفته.
پسر ک دوباره لیوانی در دست گرفته بود و مشغول خشک کردن لیوانها شده بود پاسخ داد:تو اکثر کازینو ها ممنوعه. اگ تو مست کنی اینجارو بهم میریزی.حتی اگ بهم نریزی بخاطر پایین اومدن هوشیاریت اولش یکم بیشتر بهت خوش میگذره ولی بعدش پشت هم میبازی،وقتی ببازی دیگ بازی نمیکنی،و وقتی بازی نکنی از پول خبری نیست...قوانین کازینوها جوری میچرخه که تو همیشه بخوای بازی کنی و لذت ببری،بین باخت هات چندتا برد بهت میدن،هیچ پنجره ای تو کازینوها نمیزارن ک تو گذر زمانو حس نکنی یا حتی هیچ ساعتی....
بکهیون به اطرافش نگاه کرد.خبری از هیچ ساعت یا پنجره ای نبود.
-اگ تو مست کنی همه ی این قوانین بهم میریزه.
-جالبه.پس حتی اگ یکی بازیکن بدی باشه شما مطمئن میشید ک بازم برگرده.
پسر سرشو به نشونه ی تایید تکون داد و لیوان بعدیو برداشت.
-چیزی از پوکر بلدی؟
-بعد از اینهمه سال تو کازینو بودن همه ی این بازیارو یاد میگیری.
-ب کسی ک فقط کارتاشو تو عمرش دیده چی میتونی یاد بدی؟
میخواست هرجورشده پوکر یاد بگیره تا دفعه ی بعدی ک به همچین موقعیتی خورد بخاطر بلد نبودن پوکر پشت یه پیشخوان نشینه و منتظر چانیول بمونه.از اینک چانیول بهش گفته بود اونجا بدرد نمیخوره اصلا خوشش نمیومد.
پسر به نقطه ای اشاره کرد و بکهیون کمی تو صندلیش چرخید و خط دستشو دنبال کرد.
-اون دخترو میبنی اونجا؟لباسای قرمز تنشونه...اونا مسئول همین کارن.هر بازیی ک دلت میخواد میری و اگ بلد نبودی یکی از اونا میاد بهت یاد میده.
YOU ARE READING
My Love Is VENGEANCE 🌌 [#1: Smothered Mate]
Mystery / Thriller♟"هیچکس قابل اعتماد نیست،هرکسی میتونه خیانت کنه!"♟ زندگی برای پارک چانیول یه صفحه ی شطرنجه. ادمای اطرافش رو مثل مهره های شطرنج میبینه و هرطور ک دلش بخواد اونارو حرکت میده. به این فکر کن ک میخوای چه مهره ای باشی؟ ~~~~~~~ ● عشقِ من انتقامه! ● فصل اول...