End

2.2K 357 286
                                    

منتظر بود زودتر ب اون طبقه ی اخرِ لعنتی برسه.

اگ صحتِ چیزایی ک سوهو میگفت براش ثابت میشد نمیتونست از پدرش بگذره.

دونستنِ این ک اون از تمام این اتفاقات خبرداشت...

از ازمایش...

از تک تک کارای چانیول...

باعث میشد کل ماجرا جور دیگه‌ای رقم بخوره.

اینسری کسی ک بازی رو میگردوند خودش نبود بلکه پدرش بود.

نمیتونست از اون مردِ لعنتی رو دست بخوره.

نمیتونست.

اسانسور‌ باز شد و درحالی ک صدای پاشنه‌های کفش خوش‌شکلِ مردونش تو سالن میپیچید ب طرف تنها درِ انتهای سالن رفت.

بدون مقدمه درو باز کرد و اسلحه‌شو سمت مرد کشید...

-چانیول...

قدمی جلوتر رفت...

-هی اروم ب...

-چرا؟
بلندتر فریاد زد: چرا بهم دروغ گفتی؟

شصتشو پشت اسلحه کشید: جرئت داری اون دکمه رو بزن تا قبل از این ک مامورات برسن ی گلوله تو مغزت خالی کنم!

-بزار حرف بزنیم.

-تو کسی بودی ک تیمو کشتی...استادمو.

مرد اروم اخماشو تو هم کشید.

چانیول عصبانی ادامه داد: و اگ مستر کیم ب جای پیروی از دستوراتِ تو "تلقین" رو انجام نمیداد حالا هممون مرده بودیم.

مرد اروم از جا بلند شد: کی اینارو بهت گفته؟

-کسی ک مطمئنم دروغ نمیگه.

اروم میزو دور زد و خونسردتر ب چانیول نگاه کرد: ولی ی قسمتاییشو جا انداخته.

حالا ک میدونست ماجرا چیه دیگ اون اسلحه‌ای ک تو دستای پسرش بود خیلیم ترسناک بنظر نمیرسید.

-ساحره ها...اونا وانمود میکردن ب BBH وفادارن ولی از تو دستور میگرفتن... تو نقشه‌ی BBH رو دقیقا روی خودش همزمان پیاده کردی. هردوتون ازشون خواستید وانمود کنن ب شخصِ مقابل وفادارن و دراصل ب خودتون وفادار باشن... تو خوش‌شانس‌تر بودی مسترپارک. دوتا نقشه‌ی یکسان، ولی اونا تورو انتخاب کردن....حالا کجان؟

مستر پارک ب ارومی دکمه‌ی کتشو باز کرد...

-اون کسی ک بهت دروغ نمیگه بهت نگفته منم فقط ی واسطه‌م؟

مستر پارک خوب میدونست این اطلاعاتو فقط سوهو داشته. فقط اون بود ک ی پرونده‌ی بزرگ علیه‌ش داشت. ولی خوب هم میدونست ک اون پسر همه‌ی ماجرارو هیچوقت نفهمیده.

اینبار ب چشم‌های مردِ روبروش نگاه کرد و جملاتشو بدون عصبانیتِ چندلحظه قبلش بیان کرد: من واس این بازیِ مسخره وقت ندارم. کشتنت هیچکاری برام نداره. حتی ی دلیل تو ذهنم واس این ک اینکارو نکنم ندارم...چون پدرمی؟ ن این کافی نیست.

My Love Is VENGEANCE 🌌 [#1: Smothered Mate]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin