Part 27

1.1K 225 26
                                    

فاصله ی بین اتاق و اشپزخونه رو ب سرعت طی کرد و پشت میز نشست: این چ کاریه ک میکنی بک؟

-مگ چیکار کردم؟

طلبکار جواب داد: چرا ب حرفای منو چان گوش میدی؟ میدونی ک من مجبور میشم دربرابرش مقاومت کنم.میدونی ک انرژیت تحلیل میره. اما بازم اینکارو میکنی....بهت گفته بودم ک میتونم کنترلش کنم پس دیگ اینکارو نکن.

درسته. شاید بهتر بود به جای اینکار مستقیم از خود جونگین میپرسید.


-درباره ی‌ چی حرف میزدید؟

-هیچی.

و زودتر از چیزی ک فکرشو میکرد بهش ثابت شد اشتباه کرده.

-هیچی؟...باشه نگو...پس چطوره بجاش سوال دیشبمو جواب بدی؟

جونگین چینی به پیشونیش داد: سوال دیشبت؟

-چرا نمیتونم ذهن چانو بخونم؟

-اهان منظورت اینه...

-خب...

خیلی کوتاه فقط جواب‌سوالو داد: چون اون یه رابط علم و جادوئه.

-چی؟...یعنی چی؟...اونم یه گلکسیه؟

-معلومه ک نه. یه رابط علم و جادو چیزیه ک ب طور طبیعی تو جهان وجود داره اما خیلی نادره...گلکسیارو ما ساختیم.اما رابطا وجود دارن...یه رابط مادرش ساحره بوده.

بکهیون متعجب پرسید: مادر چانیول ساحرس؟...ولی چانیول میگفت اون یه تاجره.

-مادرش یه ساحره بود...اون مادر واقعیش نیس...مادرش بخاطر زایمان سختی ک داشت بعد از بدنیا اوردنشون فوت کرد...ما فکر میکردیم چه‌یونگ هم از اونجایی ک خواهر دوقلوی چان هست یه رابط باشه اما هیچوقت هیچ نشونه ای ازش نشون نداد.میخوام بگم حتی اگ مادرت ساحره باشه و پدرت یه ادم معمولی بازم ممکنه تو یه رابط نشی...این اتفاق بندرت میوفته.

بکهیون همچنان داشت متعجب نگاش میکرد و نیاز ب توضیح بیشتری داشت.

-مادرت چانیولو دقیقا برای همین توی تیمش نیاز داشت بک... گلکسیا دوتا بُعد دارن.بُعد انسانی و بُعد جادویی. مادرت نیاز ب کسی داشت ک بتونه در عین واحد با هر دو بُعد گلکسیا ارتباط برقرار کنه و وارد ذهن دوگانه‌شون بشه تا بتونه کاملا درجریان فرایند ازمایش هاش قرار بگیره...بزار برات یه مثال بزنم.من میتونم ذهنمو روی تو ببندم یا باز کنم ولی هیچوقت ذهن تورو نمیخونم. همونطور که قبلا هم گفتم اگر گاهی توی ذهنت حرف میزنم دلیلش این نیست ک توی ذهن تو هستم و ذهنتو میخونم،درست همونطورکه پدرت تو ذهنش بهت بگه "بکهیون ماشینو روشن کن"، پدرت با اینکه ی فرد عادیه هم میتونه تو ذهنت باهات حرف بزنه و اینکارو میکنه. اون درواقع توی ذهن خودش این جمله رو میگ و چون تو میتونی ذهنشو بخونی حرفشو میشنوی.

My Love Is VENGEANCE 🌌 [#1: Smothered Mate]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon