💜Ýøĺćųĺųķ 💜

404 12 2
                                    

"Kızım varır varmaz beni ara"

Annemin bilmem kaçıncı kez bunu söyleyişi idi. Bavulumla birlikte odamdan çıkıp aşağı babam ve abimin yanına indim. Daha sonra dolu gözlerle annem geldi.

"Hadi ama anne ben çocukmuyum gidip gezicez işte neden bu kadar sulu gözlülük yapıyorsun.?"

"Ahh annen haklı Heran ilk kez bizden bu kadar uzak kalacaksın. Ve ne kadar 24 yaşındada olsan bizim gözümüzde hala küçüksün kızım"

Babamda annemi destekleyiici sözler söyledi. Biliyorum ilk kez onlarsız bir yere gidiyorum ama sonuçta arkadaşlarımda olacak yalnız değilim.

"Bana bak minik fare eğer ki erkek olan arkadaşlarından sana yavşayan olursa ara abini inan uçarak gelirim"

Evet abim bunu gerçekten yapar. Bir keresinde üniversitet arakadaşım kolunu omzuma atdı diye abim onu dayak manyağı yapmıştı. Çocuk o zamandan sonra beni ne zaman görse yolunu değişirdi.

"Biliyorum abicim yaparsın. Hem senden once ben döverim bilirsin"

Abim sağ olsun bana bir kaç şey öğretmiştir.

"Artık gitmeliyim yoksa kızlar beni parçalar"

Ve veda zamanı, göz yaşı zamanı. Hepsiyle sarıldım.

"Dikkatli ol kızım"

"Olurum baba.  Sizde dikkat edin"

"Git lan artık"

"İyi be"

Abimlede böyle vedalaşıb taksiye doğru gitdim. Şoför bavulumu yerleştirdikten sonra arkadaşlarımla buluşacağımız adrese sürmeye başladı.

################

Buluşma yerine vardığımda herkesin geldiğini gördüm.

"Oooo Heran hanım neden bu kadar erken geldiniz biz biraz daha beklerdik canım"

Sehun'un alaylı laflarına karşılık kafasına bir tane şaplak atdım.

"Üzgünüm çocuklar vedalaşmak zor oldu"

"Tamam önemli değil bizde yeni gelmiştik Sehun abartıyor"

Diyen Suho'ya gülümsemekle yetindim.

"Eee hadi gidelim artık"

Eunji her zamanki gibi gezmek için sabırsızdı. Zaten biz 4 kız 5 erkektik.
Sehun, Suho, Kai, Harry ve Soobin. Harry yarı koreli yarı ingilizdi ve bizlere benzemiyordu. Babası gibi sarışın ve mavi gözleri vardı. Kızlarsa ben, Eunji, İrene ve Lisa idi. Bizim arkadaşlığımız uzun zamandır var. Ailelerimizde bir birilerin tanıdığı için sorun yoktu. Ama abim buna dahil değil tabii. O benim yanımda erkek olmasına haz etmiyor. Tipik abi işte. Ben koreliye göre biraz farklıyım. Kahverenkli yerine yeşil-gri arası garip bir göz rengine sahibim. Ama havalı olduğu kesin.

"Kızlar bakın tekrar ve tekrar uyarıyorum gideceğimiz yer orman sonra suçu bize atmayın"

"Suho'nun demek istediyi ayı felan görürseniz zırlamayın"

Sehun yine biz kızlara sataşmaktan geri kalmıyor.

"Üfff ne uzatdınız abi yaa anladık ormana gidiyoruz ve yabani hayvanlar olucak. Siz asıl şu yanımızdaki hayvanı susturun"

Eunji'nin sözüne karşı kahkaha atdım. Sehun'a iyi laf sokmuştu.

"Eunji eğer korkarsan bu hayvan sana kollarını açmaz bebeğim"

Sehun Eunji'ye açıktan yavşamıştı her zamabki gibi. Eunji ise yüzü buruşturup

"Yaw he he" dedi.

"Offf ne çok konuştunuz ya gidelim karavanı ben ve Harry kullanıcaz."

Soobin'in yine ciddi tavrına ses çıkarmayıb yavaşca karavana bindik. Eh yolculuk başlasın.


Ķųřț Ąđåm |Kim Seok Jin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin