7. Začínám měnit názor

2.8K 229 31
                                    

„Jine, tohle není fér! Nenuť mě vykopnout vlastní dveře!” řvu a buším pěstí do zdi. Přísahám, že už nikdy se mu s ničím nesvěřím.

„Ty dveře nejsou tvoje, jsi tu jen v podnájmu,” zasměje se Jin.

„Já tě nenávidim,” zavrčím. „A co mu zase píšeš?!”

„Nic. Jenom se rozplývám nad jeho slaďoučkou odpovědí.”

„C-co? Ukaž mi to hned!!!” namáhám svoje hlasivky, jak to jen jde a v ten moment se stane něco, co jsem nečekal. Dveře se prudce otevřou a jelikož já o ně byl celou dobu opřený, padám na studené dlaždičky. „Wow... Ty jsi mě poslechl,” zamumlám, když mi Jin pomáhá zvednout se. Chytí mě kolem ramen a s očividnými výčitkami mě opatrně dovede zpět do pokoje, kde si s jeho podporou sedám na postel.

„Promiň. Jsi v pohodě?” zeptá se starostlivě a jemně mě pohladí po čele.

„Moc ne...”

„A je něco, co by ti pomohlo?”

„Můj mobil.”

...

chat s uživatelem im.v

im.v
No teda... ❤
Neudělal jsem chybu, když jsem souhlasil, že si tě vezmu
Jsi to nejkrásnější, co jsem kdy viděl
❤❤❤❤❤❤❤❤

 ❤Neudělal jsem chybu, když jsem souhlasil, že si tě vezmuJsi to nejkrásnější, co jsem kdy viděl❤❤❤❤❤❤❤❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

...

„Achjo... Jestli vážně budeme mít svatbu, zkazí to nám oběma celej život. Jine, já nechci, aby měl pocit, že to myslim vážně...”

„A já myslel, že právě o to ti celou dobu šlo... Sbalit ho, omotat si ho kolem prstu a pak ho nekřesťansky vytrollit.”

„Je to člověk. Skutečný člověk se skutečnými city. Měl jsem si to uvědomit dřív... Hele, dneska už toho na mě bylo moc. Jdu spát. A ty běž domů.”

„Dobře... Přehnal jsem to, ale ničeho nelituju,” usměje se, na rozloučení mě obejme a odchází.

Kdyby jen tušil, že to všechno jsem řekl jenom, abych si mohl v klidu psát s imvorem trevorem. Ať už se za tím profilem skrývá kdokoliv, dokáže mě rozveselit. Pročítám si naší konverzaci a nemůžu se přestat usmívat. Je na něm něco zvláštního. Možná je to taky tak trochu blázen, stejně jako já.

...

chat s uživatelem im.v

memeish_bunny
ťhåñkś mâń

im.v
Za pravdu se neděkuje

memeish_bunny
Aaa
Na tolik komplimentů nejsem žviklí

im.v
Tak si zvykej, protože tohle je teprve začátek

memeish_bunny
Hssghjgffggg
Jak jsi ale věděl, že ten dědula ze selfíčka nejsem já?


im.v
Nevěděl. Jen jsem to zkusil
A ty jsi se tak ochotně prozradil :)

memeish_bunny
Zatraceně, tak ty nakonec máš mozek
A co kdybys...
Mi taky poslal svojí fotku?

im.v
ne

memeish_bunny
pw0č¿

im.v
Protože...

memeish_bunny

memeish_bunny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

im.v
Protože by sis se mnou přestal psát.

instagromance | vkook | texting √√Kde žijí příběhy. Začni objevovat