Povoluju a hlavu si vyčerpaně pokládám na Taeho. Snažím se zpomalit svůj dech a zklidnit se. On mi ale řekne cosi, co moje utlumená mysl nezvládne zachytit a odstrčí mě pryč.
Já se odsunu na druhou stranu výtahu, kde snad budu moct v klidu vychladnout a jako opilý slastí sleduju, jak se Tae obléká.
Připadám si, jako bych s ním plul na obláčku naší lásky a stoupal s ním výš a výš po celém širém nebi. A stoupal a stoupal~~~ Stoupal?! DO HÁJE!!!
„Proč jsi mi neřekl, že ten výtah jede?!” křičím na Taeho.
„Ale já ti to říkal, zlato~” odpoví se škodolibým úsměvem, když si nandavá košili.
Já ze země sbírám svoje oblečení a celkem panikařím, protože Imvák se už dostal k ponožkám a jsem pořád tak, jak jsem přišel na svět.
To nemám šanci stihnout. Hážu na sebe tričko a boxerky, rychle Taehyunga vysazuju na vozík, aby aspoň on nemusel nic vysvětlovat a pak plnou silou vrážím kolenem do hrany na stěně.
„Jungkooku, co to sakra děláš??!”
Nemám čas odpovídat. Dveře výtahu se otevírají.
„Promiňte, že jste museli tak dlouho čekat. Trvalo nám zjistit, kde byl problém,” spustí na nás chlápek s obrovským břichem a žlutou kšiltovkou, za kterým stojí tři jeho stejně vypasení kolegové. Z toho dva se ve tvářích poměrně podezřele červenají.
Nejtlustější z nich si mě z povzdálí prohlíží. Upřeně se dívá, jak tam ležím... bez kalhot... a s krvácejícím kolenem. A pak promluví: „Ahaaa... My jsme si říkali, co v tom výtahu děláte, když se ozývaly tak divné... no... zvuky. Ale teď vidim, že se tady panáček jenom zranil a asi není zvyklej na bolest, tak křičel jako malá holka, protože se praštil do kolínka”
„Na bolest vážně není zvyklej. Ale zvykne si,” vmísí se do toho s úsměvem Taehyung a já naprázdno nervózně polknu.
„Já... pospíchám. Musím ještě koupit piškoty pro svojí žirafu...” zamumlám, rychle si na sebe navleču kalhoty, ponožky a boty a vybíhám z výtahu. Ne tak ne. Nevybíhám. Kéžby. Ujdu pár kroků a opřu se o lavičku.
ČTEŠ
instagromance | vkook | texting √√
FanfictionJungkook vlastní meme stránku na Instagramu, kde si anonymně získal tisíce fanoušků. Přijde ale den, kdy se rozhodne sdílet svoji fotografii a od té doby mu začnou chodit podivné zprávy od neznámého ctitele.