„Tae... Proč nic neříkáš?"
„Jenom přemýšlím."
„Přemýšlíš o tom, co by se stalo, kdybys jedničku vydělil nulou a smíchal nutellu s kečupem? Protože já jo," řeknu s drobným úsměvem, abych ho rozptýlil a poplácám ho po zádech. Je to pravda. Nikdo ho nemá rád. Ale nebylo hezké mu to říkat. „Donesu zmrzku..." navrhnu, abych unikl trapnému tichu a podplatil ho cukříkem, po kterém se na mě snad přestane mračit.
„Haha!!!! Umím odemykat sponkou, umím odemykat sponkou!" ozývá se z předsíně, kam okamžitě speeduju i se zmrzlinou. Ufff. Není to zloděj ani Taehyungův klon, ale náš forograf.
Beru to zpátky. Zloděje bych uvítal víc.
„Drahoušci... Takhle by to nešlo. Byli jsme na něčem domluvení a vy jste se na mě vykašlali. Ale teď už mi neukniknete~!!!" zasměje se ďábelsky a přímo ve středu mého obyváku začne rozbalovat stativ. „Hlavně jsme teď ve vašem přirozeném prostředí, takže očekávám veselejší výrazy!!! A když nebudu spokojený, oholím vám vlasy."
Teprve teď začal pravý teror.
...
březen
...duben
...květen
...
Asi poprvé nás mistr fotograf pochválil. Za to, že jsme zvádli setrvat v tak malých vzdálenostech, jsme si to taky zasloužili. Narozdíl od zmiňovaného týpka s růžovou šálou... Podle mě moc dobře fotit neumí, ale neříkejte mu to. Naše obličeje mu zachrání kariéru, kterou ani nemá.Jakmile jsme dofotili, současně s ním naštěstí odešel i Imvák, protože prý musel něco pracovně vyřizovat.
Teď sedím na posteli a v klidu, pokoji a míru hraju na mobilu Granny. Už už to vypadá, že tentokrát vše zvládnu v rekordním čase a podaří se mi uniknout z domu hrůzy... ale- Zrovna v té nejnapjatější chvíli se ozve upozornění z Instagramu, já se leknu a Grannula mě zabije. Sakramentský Sakramento Sakra!!!
Přesně tohle udělám tomu, kdo si dovolil vyrušit mě při hraní, aby viděl, jaké to je.
ČTEŠ
instagromance | vkook | texting √√
FanfictionJungkook vlastní meme stránku na Instagramu, kde si anonymně získal tisíce fanoušků. Přijde ale den, kdy se rozhodne sdílet svoji fotografii a od té doby mu začnou chodit podivné zprávy od neznámého ctitele.