Nenápadně se podívám Taehyungovým směrem, abych se ujistil, že svoji pozornost pořád věnuje časopisu a ne mojí nešikovnosti.
A bohužel zjišťuju, že... ne.
Očima pronásleduje kapku šampaňského, která mi pomalu stéká po hrudi. Putuje přes břicho až k plavkám, pod kterými nakonec mizí. Pohledem se zabodne do mého rozkroku a jazykem si svůdně přejede po rtech.
„Chceš, abych ti to slíznul?" zahučí tím svým nádherně zhrublým hlubokým hlasem.
Jsem tím natolik vyvedený z míry, že se nezmůžu na žádnou pořádnou reakci a přímo nekřesťansky zčervenám.
Na Taehyungově tváři se objeví jeho dechberoucí box smile, když se nade mnou zkoumavě skloní. „Možná bys měl radši poprosit toho svého Jina," řekne nakonec, zapře se mi o ramena a i s lehátkem mě shodí do bazénu.
Z rychlého návalu chladu mi ztuhne celé tělo. Po nouzovém přistání letadla nad oceánem nemám k vodě zrovna ten nejlepší vztah a navíc se mi noha zaklíní v dřevěném rámu lehátka. To se mnou klesá pořád níž a níž až k úplnému dnu bazénu. Dochází mi kyslík, skoro se nedokážu hnout a na tom všem mě nejvíc štve, že už nikdy tuhle laskavost nebudu moct Taehyungovi oplatit.
Najednou na zápěstí ucítím hřejivý tlak a pevné sevření dlouhých prstů. Táhnou mě nahoru. Obrovskou prudkou silou. Konečně se vynořím nad hladinu. Můžu se nadechnout a nabranou vodu vyprsknout přímo do obličeje svého nepřítele.
„No fuj! Nemusíš na mě plivat. Já tě nechtěl zabít. Myslel jsem, že plavat umíš,” ohradí se hned Tae a znechuceně mě od sebe odstrčí.
I kdybych mluvit mohl, nevěděl bych, co na to říct. Nejdřív se mě pokusí utopit a pak mi ještě musí svým chladným chováním dávat najevo, jak moc ho mrzí, že jsem přežil.
Určitě má špatnou náladu, protože ho nechala jeho velká láska Namjoon.
Zpříma se mu podívám do očí. Nevidím v nich ani tu nejmenší špetičku smutku nebo lítosti.
Nemůžu jinak.
Vyskakuju a plnou vahou dopadám na Taehyunga, kterého stlačuju pod hladinu. Podaří se mi potopit i jeho namyšlenou hlavu. Z tohohle se jen tak nedostane.
Zničeho nic se mi ale jeho zuby zaryjí do stehna a moje odhodlání navždy se ho zbavit vystřídají obavy z toho, jestli jsem v něm neprobudil monstrum.Vynoří se a s nečitelně odcizeným výrazem pronese: „Řeknu ti pravdu. Shodil jsem tě sem, abych se nemusel dívat na to tvý nechutně dokonalý tělo. Lidi jako ty by se měli chodit koupat v tričku.”
Než se stačím rozhodnout, jestli to mám brát jako lichotku nebo výčitku, chytí mě kolem pasu a natlačí mě na stěnu bazénu.
„Ty víš, že s Namjoonem nic nemám. Tak proč mě musíš tak provokovat?” zamručí a natiskne na mě své rozzuřeně horké rty.
...
!BONUS! - Pondělní otázky pro chytré hlavičky:
♥️ Co je to permitivita?
♥️ Chcete v příští kapitole smut?
♥️ Těšíte se na víkend? :3
ČTEŠ
instagromance | vkook | texting √√
FanfictionJungkook vlastní meme stránku na Instagramu, kde si anonymně získal tisíce fanoušků. Přijde ale den, kdy se rozhodne sdílet svoji fotografii a od té doby mu začnou chodit podivné zprávy od neznámého ctitele.