27. SMUT ALERT

3.1K 198 55
                                    

~ 18+ ~

V očích mu vidím tolik husté a žhavé touhy. Celého mě omamuje a dohání k zoufalému šílenství.

Teď už jsme oba skoro nazí. Od chladné podlahy nás izoluje jen tenká vrstva našeho rozloženého oblečení. Chlad okolního vzduchu mě nutí ještě víc se natlačit na Taehyunga, který mi ledabylými polibky roznáší teplo po celém hrudníku. Žádné jemně příjemné, uklidňující teplo. Je to žár, ve kterém hoří veškeré moje zábrany a mě nic nezastaví před slastným zavzdycháním.

„Máš tak nádherný tělo," vydechne proti mé bradavce a sevře ji svými zuby. Pokračuje invazí jazyka, palcem mi obrouží tu druhou a znásobuje tak ve mně tu nesnesitelnou míru vzrušení.

Teprve začal a já už na plné čáře prohrávám. Udělal bych cokoliv jenom pro trochu jeho smyslných doteků. Ach bože.

Putuje níž a níž. Jazykem se pomalu přesouvá dolů, dokud se konečně nezastaví u vnitřní strany mých stehen. Z úst mi unikne prudký zadrhávaný výdech. Chvěju se, plný očekávání. Chci ho tak moc, až to bolí. Opět si mezi zuby hraje s mojí kůži, stiskne ji a zase povoluje. Narovná se a odzbrojí mě nesmlouvavě panovačným pohledem. „Tohle nedělám. Je řada na tobě," vysvětlí a já v duchu zakleju, proč mě ten démon tak týrá.

V sedě se opře o stěnu výtahu. Nespouští ze mě oči. Mlčky mě mučí, vydírá, nutí mě sjet až k jeho rozkroku, kde si ho beru do ruky. Zhluboka se nadechnu a utáhnu sevření. Je tak veliký...

Svým stiskem pohybuju nahoru a dolů, po celé jeho délce. Postupně přidávám na tempu i intenzitě. Zvednu hlavu a vychutnám si perfektní výhled na Taehyunga se zaťatou čelistí a křečovitě zavřenými víčky. Užívá si to. Pořádně si to užívá a mě to začíná bavit.

Sám od sebe se skláním dolů a dychtivý po jeho chuti jazykem okamžitě přejíždím po samotné špičce a cítím, jak se proti mě propíná v bocích. Obklopuju ho svými rty - bez váhání, natěsno a tak nenasytně. Přisaju se a sunu se po něm níž. Je tak překvapivě dobrý, že se na tom rychle stávám závislý.

Pevně ho stisknu mezi rty a rukama se mu zapřu o stehna

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pevně ho stisknu mezi rty a rukama se mu zapřu o stehna. Hladově ho nasávám. Bez ostychu, bez zábran, bez dávicího reflexu. Miluju to. Spokojeně zamručím a vyšlu tak dráždivé vibrace, se kterými cítím, jak mi Taehyung začíná v puse cukat. Na nic dalšího nečekám a fyzický kontakt přerušuju.

Sedám si a olizuju si spodní ret. Sbírám svůj dech a pokouším se vzpamatovat z toho, jak omamné účinky na mě ten člověk má. To už mě ale Taehyung chytá pod krkem a táhne mě do hlubokého bestiálního polibku, ve kterém mi názorně předvádí, kdo tady vymýšlí pravidla.

Nevšiml jsem si, že mu sedím na klínu, dokud jsem se o něj instinktivně neotřel a neucítil, jak mě zespoda tlačí cosi tvrdého. Hodně tvrdého. Možná bych se měl bát. Zrakem se soustředím na jeho oči a výrazem mu vysílám zprávu, která říká: to neuděláš.

Taehyung se ale jen sebestředně usměje, provokativně našpulí rty a než bych stihl zareagovat, jedním prudkým výpadem do mě vniká. „Aaah!" vykřiknu v návalu bolesti, neschopný ovládat svojí hlasitost.

Ještě nikdy jsem v sobě nikoho neměl. Cítím se tak plný, že bych se mohl každou chvíli roztrhnout. Jako bych toho neměl dost, Tae se mi opře o ramena a začne mě stlačovat blíž k sobě, čímž pouze zvětšuje ten ostrý tlak, který mě ničí zevnitř.

Bolí to. Víc než cokoliv jiného. Bojím se o svoje zdraví.

Ale chci víc. Chci víc Taehyunga.

Pořád se uvnitř nepohybuje. Takže nakonec se přeci jen slitoval a dal mi trochu času zvyknout si? Jako kdyby se na jeho velikost zvyknout dalo...

Fuck it. Přece nejsem taková padavka.

Dlaněmi se mu natisknu proti hrudi a horní polovinu jeho těla svojí silou pokládám k zemi. Zapřu se o něj o dosedám ještě níž. Cítím ho tak hluboko. Bolí to. A je to skvělé.

On proti mně zvedá boky, v tempu, ze kterého odchází veškerá ohleduplnost. Moje tělo se automaticky oddává té nezvladatelné rozkoši, pod kterou se tak chlípně sesypává. Taehyung zrychluje. Přiráží nelidsky tvrdě a já se zmůžu jen na to, jít mu vstříc a následovat rytmus, ve kterém si na něm jedu pro ten jeden jediný ohromující pocit stoprocentní devastace.

Všechno se ve mně napíná. Zachvacují mě vlny horka. Střádá se ve mně hříšná energie, která mě drtí na tisíc kousků. Zakláním hlavu a hlasitě sténám.

Taehyung do mě pořád neúnavně a divoce buší. Zakroutí pode mnou pánví a podráždí mě na úplně jiných, dosud neobjevených místech. Je to tak zatraceně velký požitek.

Zalapám po dechu a propnu záda, když se ve mně rozleje jeho pulzující vlhké teplo. Víc už nevydržím. Zaskuhrám a poddávám se bouřlivým slastným křečím, které mě vynášejí na vrchol, kde se roztékám blahem.

Panebože... Z toho se jen tak nevzpamatuju. To bylo tak... perfektní.

instagromance | vkook | texting √√Kde žijí příběhy. Začni objevovat