Musím uznat, že jsme to takzvaně vošéfili.
Tu zbraň jsem zašil do plyšového červotoče, což je nejoblíbenější zvíře paní učitelky a následujícího dne jsem ho odnesl do školy, kde už se upřímně poslední dobou moc neukazuju. Hodil jsem ho na podlahu v hlavní chodbě, kde kvůli nové úpravě GDPR nemůžou být umístěny kamery.
Jak jsem čekal, úča neměla zábrany dopustit se krádeže a při cestě z jídelny si chudáka plyšáka nenápadně strčila pod sukni.
Jakmile jsem se vrátil domů, vyjeli jsme si s Gayem2 a Gayem3 za město, kde jsme mrtvolu polili benzínem a rituálně ji spálili.
Když jsem se ujišťoval, že z ní nezbylo víc než prach, zašeptal mi Tae do ucha, že nádherně voním a odtáhl mě do blízkého lesíka.
Tam si mě posadil na pařez a půl hodiny jsme dělali něco, kvůli čemu už zase nemůžu chodit. Narozdíl od Taeho, který už se kompletně uzdravil a kdyby mě nezmrzačil, možná bych mu to i přál.
-_-
Teď ležím v posteli, protože se na nic jiného ani nezmůžu a přemýšlím nad tím, co bude dál... Možná, že ten chlap nikomu ani nechybí, nikdo nenahlásí jeho zmizení a nebude se to vyšetřovat. A pokud bude, jediný existující důkaz stejně vede k paní učitelce. Uvidíme. Jenom doufám, že mě a Taeho nic z toho nerozdělí.
...
chat s uživatelem chimstar
chimstar
Ahoj (◕‿◕✿)memeish_bunny
Co potřebuješ?chimstar
Omluvit se ti (╥_╥)memeish_bunny
Hm?chimstar
Za tohlememeish_bunny
No a co s tím?chimstar
ಢ_ಢJá ti to nechtěl posílat
Jeden stařík mě donutil
Vydíral mě, kontroloval mi mobil
Nutil mě dělat ošklivé věcimemeish_bunny
Tomu tak budu věřit...chimstar
Vážně (⋟﹏⋞)
Je mi to lítoTeď jsem ho čtyři dny neviděl
memeish_bunny
Čtyři?!
A...
A chybí ti?chimstar
Blázníš? Ani trochu!
Byl to úchyl a fujky _(´ཀ'」 ∠)_Teď už konečně můžu psát, co chci, tak jsem se ti musel omluvit
memeish_bunny
Nemusíš se trápit
Je to v pořádkuchimstar
Jeeee ヽ(o♡o)/memeish_bunny
Lmao ty jsi ve skutečnosti tak softchimstar
(^○^)memeish_bunny
chimstar
Sluší ti tomemeish_bunny
o_O To nejsem já¿
ČTEŠ
instagromance | vkook | texting √√
FanfictionJungkook vlastní meme stránku na Instagramu, kde si anonymně získal tisíce fanoušků. Přijde ale den, kdy se rozhodne sdílet svoji fotografii a od té doby mu začnou chodit podivné zprávy od neznámého ctitele.