47. Odvrácená strana

1.4K 160 48
                                    

~Taehyung's POV~

Vyhlížím z okna letadla a pozoruju poklidné shluky bělostných mraků plujících po obloze. Jsou tak nadýchané, hebké, lehounké a skoro tak kouzelně jemné jako můj Jungkook.

Neudělal jsem to, co chtěl, ale vím, že to pochopí. Pochopí, že tahle příležitost se nemusí opakovat a já nemohl odmítnout svůj splněný sen. Možná se bude zlobit. Ale jak dlouho? Den, maximálně dva. Víc nevydrží a zase z něj bude ten veselý blázínek, se kterým si budu psát do dvou ráno a oba se budeme smát, škádlit a posílat si srdíčka.

Nemůžu se dočkat, až mu konečně napíšu a pošlu selfie, které jsem právě speciálně pro svého miláčka vyfotil. Vím, že překonáme jakoukoliv dálku a i dál spolu budeme šťastní.


Hned po výstupu z letadla z kapsy vytahuju mobil a zamířím do svého nejoblíbenějšího chatu na Instagramu. Jenže... Jungkook si mě bloknul. Oba moje účty. Vypadá to, že tentokrát něco snad poprvé v životě bere vážně. Budu si muset promyslet hodně procítěnou omluvu...

Vytáčím jeho číslo. Operátor mi pohotově oznamuje, že volané číslo je nedostupné. Ale já s ním potřebuju mluvit! Potřebuju mu vysvětlit tolik věcí. Potřebuju slyšet jeho uklidňující hlas...

...

chat s uživatelem disney_jincess

im.v
Nevíš, co je s Jungkookiem?
Jestli je s tebou, prosím dej na něj pozor
Bojím se o něj

Vyřiď mu, že ho mám moc rád 💜

zobrazeno

...

chat s uživatelem chimstar

im.v
Vy s Jungkookem jste si docela blízcí, že?
Nevíš, kde teď je?

zobrazeno

...

chat s uživatelem j_hot

im.v
Zdravím
Nemáš nějaké informace o Gayovi 1?

zobrazeno

...

chat s uživatelem kimnamjoon

im.v
Aspoň ty mi odpověz...
Jsi můj nejlepší kamarád

Stalo se něco Jungkookovi?

Prosím...

Namjoone?

zobrazeno

...

chat s uživatelem min.sufferingi

im.v
Kde je Kookie? Je v pořádku?

Mohl bys mu prosím něco vyřídit?

min.sufferingi
Ne.
Už se s tvojí váženou sobeckou osobou bavit nechceme
Nikdo z nás

Takže nás nech na pokoji a nesnaž se do našich životů vracet jenom, abys zase něco posral :)
Díky~

Užij si svůj americký sen

Na tuto konverzaci nemůžete odpovědět

instagromance | vkook | texting √√Kde žijí příběhy. Začni objevovat