18. ,,Mętlik w głowie"

467 41 9
                                    

Nagle zadzwonił dzwonek, nauczycielka oczywiście musiała zadać pracę domową i zapowiedziała kartkówkę. Wychodząc z sali napotkałam pewną osobę, podobno miała dla mnie ciekawe informacje.

-Cześć - odparł.

-Eh, cześć, słyszałam, że masz dla mnie jakieś informacje - powiedziałam.

-Tak, to prawda. Spotkajmy się w parku od razu po lekcjach.

-Mark, nie wiem czy mam czas.

-Jak nie chcesz wiedzieć to okej.

-Kurwa, masz mnie, no dobra, będę...

-Wiedziałem, że się zgodzisz. Do później księżniczko.

Tak bardzo mnie wkurwiało to jak mnie nazywa. Nie wiem skąd on się urwał. W szkole spędziłam następne wyczerpujące godziny. Jak dobrze, że niedługo święta, odpocznę sobie od tego pierdolnika. Opowiedziałam Carli trochę o wydarzeniach z mojego życia, oczywiście nie mówiłam wszystkiego. Podczas przerw nie widziałam wcale Tobiego, z resztą Jess również nie było, więc mogę się domyślać, że byli razem. Po zakończeniu zajęć poszłam w umówione miejsce. Mark już na mnie tam czekał.

-Jestem, co takiego ważnego masz mi do powiedzenia? - zaczęłam.

-Otóż tak... zapewne zdążyłaś już zauważyć, że Toby ostatnio trzyma się z Jess.

-Ymm, no tak i co z tego? Może robić i zadawać się z kim chce, nie mój interes.

-Jak to nie? Przecież tak dobrze się dogadywaliście.

-Ehh, nieważne, nie rozmawiajmy o tym... - posmutniałam.

-Ej, księżniczko spokojnie. Pamiętaj, że masz mnie i zawsze przy tobie będę - w tym momencie Mark podszedł do mnie o pocałował. Ciągle miałam wrażenie, że ktoś nas obserwował.

You make me crazy [cz. 1&2] [Ticci Toby]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz