4. Fest og en lussing

470 7 3
                                    

"Emily? Emily?". Jeg kan høre mit navn blive råbt. Jeg vender mig om og ser at det er Riley. Jeg masser mig igennem mængden og hen til hende. "HvAd sÅ ?". Spørger jeg lidt fuld. Hun tager min hånd og læner sig hen til mit øre, så jeg kan høre hende.

"Logan og jeg går ovenpå. Hvis der er noget, så skriver du bare. Ellers vil vi ikke forstyrres". Hun læner sig væk fra mig med et glimt i øjet. "Ja, ja.... hYg dIg". Jeg krammer hende og følger hende med øjnene, da hun går efter Logan op ad trappen. Nå da, så havde jeg ret i at han også godt kunne lide hende. Tænker jeg stolt og går ind på dansegulvet igen.

Jeg fortsætter min dans, da en dreng kommer hen til mig. Han har mørkt hår, havblå øjne og et sæt helt kridhvide tænder. Han er også fuld og begynder at danse foran mig. Vi svinger frem og tilbage til et par sange og griner lidt. Da den fjerde sang slutter, tager han min hånd og trækker mig igennem mængden, og ind i stuen. Han sætter sig i en sofa og trækker mig ned ved siden af.

"Hej". Siger han og blinker med det ene øje. "Hej". Siger jeg tilbage og får øjenkontakt med ham. Wauw, hans øjne er virkeligt smukke, man kunne nærmest drukne sig i dem. Så smukke er de. "Mit navn er Jonas, Jonas Walker". Siger han og skubber noget hår væk fra mit ansigt, og placere det bag mit øre. "Mit navn er Emily, Emily Scott". Sig jeg og smiler. Han smiler tilbage og kigger mig dybt i øjnene.

"Du er altså virkeligt hot, ved du godt det?". Spørger han og lægger en hånd på mit lår. Han læner sig fremad og prøver at kysse mig, men jeg trækker mig væk. "Øhh... hvad fanden laver du ? Du kan da ikke bare prøve at kysse mig....". Siger jeg og prøver at få hans hånd væk. Men han er ligeglad og tager fat rundt om mig, og kysser mig igen.

Jeg prøver at trække mig væk, men han er alt for stærk, så i stedet bider jeg ham i læben. Han trækker sig fra mig og tørre blodet væk fra hans læbe. "Hvad fanden gjorde du det for". Spørger han mig vredt. "Du prøvede at overfalde mig din nar". Siger jeg og trækker mig væk fra ham.

Jeg rejser mig fra sofaen og går ind på dansegulvet. Jeg begynder at danse igen, men fornemmer at der er nogen der kigger på mig. Jeg vender mig om og kan se at Jonas har fulgt efter mig. Jeg løber ind i entréen, men når ikke længere før at han har taget armene rundt om mig og hvisker mig i øret.

"Emily skat, jeg ved at du ikke kan modstå mig længere. Lad os nu bare få det overstået, så du kan være med på min liste". Han kysser mig på øret og trækker mig med ind på dansegulvet.

Jeg sparker ham i skridtet og vender mig om. "Du skal aldrig røre mig igen din stodder". Råber jeg lidt for højt. Musikken slukker nemlig og alle vender opmærksomheden imod os. Han tager min hånd og siger. "Come on baby, lav nu ikke noget stort drama. Du vil mig jo gerne".

Jeg ved at han bare spiller skuespil, da han skal passe sit ego. "Nej for helvede da, slip mig så. Jeg gider ikke have noget med dig at gøre overhovedet. Så skrid". Jeg trækker mig fri fra ham og før at jeg ved af det planter jeg en lussing på hans ene kind.

"Det gjorde du bare ikke". Siger han og tager sig til kinden. Jeg kan høre gisp rundt omkring i rummet. Lige pludseligt former han en knytnæve i mit ansigt. Jeg får et chok og kan mærke smerten fra slaget. Det brænder næsten.

Han prøver at slå mig igen, men så er der en der tager fat i hans hånd før at han rammer mig. Det er Logan. Han skubber Jonas ud af rummet, men jeg når lige at høre ham sige. "Det kommer du til at fortryde".

Riley kommer op til mig og krammer mig. "Er du okay ?". Spørger hun bekymret. "Ja jeg har det fint. Jeg skal bare ikke have noget at gøre med ham igen". Siger jeg og smiler. "Nej selvfølgelig ikke. Jonas er og har altid været en kæmpe nar... Så gør alt hvad du kan for at holde dig væk fra ham". Siger hun og trækker mig udenfor. "Lad os komme hjemad. Festen slutter alligevel snart".

—-

"Hej skat. Var det en god fest ?". Spørger min mor mig, da jeg kommer ind i stuen. Hun vender sig om og giver mig et smil. Jeg sætter mig ved siden af hende på sofaen og trækker hendes tæppe over mig. Jeg læner mig op af hende og giver hende et kys på kinden.

"Ja det var en god fest". Lyver jeg, da jeg ikke magter at snakke om det. Hun kysser mig på panden og nusser mit hår. "Det var godt". Hun klapper mig blidt på hovedet og holder igen øje med filmen. "Jeg er så glad for at du har fået nogle nye venner på skolen. Det er så dejligt at vide". Siger hun og smiler.

Jeg kigger op på hende. "Ja det er virkeligt dejligt". Siger jeg og tænker på Riley. "Du skulle en dag tage nogle af dem med hjem. Jeg vil gerne møde dem". Siger hun glad. "Mhh...". Siger jeg træt og udmattet. "Sov godt min skat". Hører jeg hende sige før at jeg lukker øjnene og falder i søvn.

------Forfatter ord-----

Så er fjerde kapitel ude. Jeg håber at i kunne lide det. Nu bliver det meget mere spændene skal jeg nok love jer for. Jeg glæder mig til at se hvad i synes.

Hvis i har noget så er i velkomne til at skrive en kommentarer. Tager imod ideer til handling, stavefejlsrettelse og meget mere, så pls skriv.😘

Hvad synes i om fyren Jonas ? Var det retfærdigt at Emily slog ham ? Hvad tror i at Riley og Logan lavede ovenpå ? Og tror i at Emily tager en ven med hjem ?

Find ud af det i de næste kapitler.

Fallin' All In YouWhere stories live. Discover now