30. Milkshakes og sandheder

253 7 2
                                    



"Slut". Siger Jonas og slukker tv'et. Han kigger ned på mig og giver mig et af sine charmerende smil. Tænk at jeg har kunnet holde mig fra ham så længe, så længe uden hans varme berøringer, kys og fingre flettet ind i mine. Jeg smiler tilbage til ham. Jeg ligger i Jonas' arme og tænker på hvor meget jeg bare har lyst til at blive liggende her for evigt.

*Bling*, kommer det fra min telefon og jeg bliver nødt til at rejse mig op fra sengen. Jeg går irriteret over til min telefon og åbner beskeder. Det er fra Riley.

"Øhm J, jeg tænkte på om du ville med ud sammen med nogen af mine veninder? Du kan tage nogen med hvis du vil?". Spørger jeg efter at have læst hendes besked.

"Jeg... Emily jeg ved ikke rigtigt..". Siger han nervøst og jeg kigger undrende på ham.

"Vi behøver jo ikke at fortælle dem noget om det". Siger jeg. Han løfter sit ene øjenbryn. "Yeah, som om de ikke allerede kan gætte det når vi møder op sammen. Det er ikke ligefrem fordi vi har været så tit sammen med dine veninder". Siger han og sætter sig op ad væggen. "Nåh ja... det er selvfølgelig rigtigt nok". Jeg kigger ned i telefonen igen.

"Men vil du?...". Jeg kigger over på ham igen og han giver mig et usikkert smil. "Kom nu Jonas. Vi kan jo ikke blive ved med at holde det her hemmeligt for evigt. Det ved du også godt". Siger jeg bedende.

"For evigt? Tror du virkeligt at du kan holde mig ud så længe?". Spørger han og griner lidt. "Tjaa... det skulle jeg måske lige have tænkt lidt over". Driller jeg. "Hvad? Det sagde du bare ikke det der". han tager fat i mit ben og trækker mig tilbage i sengen. Så ruller han over mig og begynder at kilde mig.

"JONAS STOP SÅ... JONAS". Råber jeg, men han lægger bare en hånd over min mund og kilder videre. "JONAS... PLEASE". Beder jeg imellem hans fingre og slikker ham på hånden. Han fjerner den. "Aaaad". Siger han piget og tørre sin hånd på mine bukser.

"Ikke noget du ikke har pr-". Han afbryder mig da han presser sine læber imod mine. Selvom vi har brugt de seneste 2 uger sammen hver dag, så giver hans berøring mig stadig sommerfugle i maven, hans kærlige blikke gør mig helt blød i knæene og hans kys... jeg kan slet ikke beskrive følelsen.

Mine fingre finder hurtigt fat i hans brune krøller og jeg roder lidt rundt i dem. Han lader et par fingre strejfe min kind og hans tænder bidder let i min underlæbe. Jeg kan mærke alle sommerfuglene vrimle rundt i min mave, men jeg er snart vant til den følelse.

Jeg lukker øjnene, da han kysser mig blidt ned ad halsen. Han skal til at give mig et af hans berømte sugemærker, men i stedet ruller jeg rundt så jeg nu ligger ovenpå ham. "Heey". Siger han og surmuler lidt.

"Ikke nu Jonas. Ved du hvor lang tid det tager at dække sådan nogle?, og især med en hysterisk mor, som der næsten ikke kan overta-". "Shhh". Han kysser mig igen, og jeg kan ikke lade være med at smile. "Du snakker altså nogengange lidt for meget". Siger han imellem kysset og griner.

Efter lidt tid trækker han sig fra kysset og visker mig i øret. "Okay. Men ikke for længe, jeg vil gerne have dig lidt for mig selv i dag". Han bider mig let i øret og jeg kan ikke lade være med at smile. "Iiiiih, tak Jonas". Hviner jeg og rejser mig op. Jeg skriver tilbage til Riley og hopper ned til Jonas igen.

—-

"Hey piger". Siger jeg da jeg endeligt får øje på mine to bedste veninder. De sidder i en af de sidste båse på Jeremy's, og er som altid igang med et par milkshakes. Jeg tager fat i Jonas' hånd og fletter vores fingre sammen. "Det skal nok gå". Siger jeg og kysser ham blidt på kinden. Så  trækker jeg ham med mig over til pigerne.

"Hey Em". Siger Riley og giver mig et smil, men det blegner da hun får øje på Jonas. "Jonas? Du har vidst fundet den forkerte bås". Siger hun forvirret. "Øhm...". Han klør sig i nakken, tydeligvis ubehageligt tilpas, så jeg giver hans hånd et blidt klem. "Nej han er faktisk med mig". Siger jeg og sætter mig på det tomme sæde overfor Riley og Zoe. Jeg trækker Jonas med.

Fallin' All In YouWhere stories live. Discover now