Helööö^^
Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun<3
İyi okumalar :,)
*
*
*
Hafta sonu dağ evine gitmek kadar güzel olacak bir şey varsa o da su böreğiydi. Ben su böreklerini gömerken Okan konuşunca ona döndüm.
-Kanki Melisa çayı yapayım içelim mi?
Yüzüm buruşurken ağzımdaki böreği yutup konuştum.
-O kızın çayını bile içmem.
Okan kahkaha atarken adım sesleriyle Kaan'ın annesine döndü bakışlarımız.
-Aaa hala gitmediniz mi bakayım siz?
-Kaan uyansa gideceğiz Füsun sultan. Ama oğlun maşallah ayı olduğu için kış uykusunda her halde.
Füsun teyze kıkırdarken ben de gülmeden edememiştim. Bugün hava baya güneşliydi. Hatta soğuk bile denemezdi. Kış değilde yaza dönmüş gibiydik.
-Duymazlıktan gelip güne seni yumruklayarak başlamayacağım. Her ne kadar bunu sevsem de başım çatlıyor.
Diyerek mutfağa giriş yapan Kaan ile Füsun teyze dahil hepimiz ona dönmüştük. Bu dağ evi işi o gün bu evde film izlerken aniden Kaan'dan çıkmıştı. Şimdi ise gitmek yerine uyumak ister gibiydi.
-Oğlum haksız sayılmazlar. Sevgilini iki saattir bekletiyorsun. Ayıp kıza.
Bakışları beni bulunca bende ona baktım. Sonra ise Füsun teyzeye döndüm tekrar.
-Önemli değil Füsun teyze, alıştım ben.
Hepimiz kapıya ilerlerken Füsun teyze Okan'ı tutup kolunu çimdikleyince Okan şaşkınca ona bakıp kolunu ovdu.
-Bana bak! Sende bul birisini yoksa bu gidişle ben bulacağım sana.
-Ya sanki evde kalacağım. Lisedeyim ben be.
-Bana ne!?
Füsun teyzenin ani çıkışıyla biz gülerken Okan sırıtıp onun yanağından makas aldı.
-Merak etme var birileri Füsun sultan.
Füsun teyze meraklı sorularını sorarken Okan koşarak evden çıkmıştı. O kişi Yağmurdan başkası olamazdı. Bu heyecanlanmama sebep olurken arabaya bindim. Yağmur Okan var Aliyi de aldığımızda hep beraber gitmeye başlamıştık.
-Ne zaman tanışacağız şu kızılla ya?
Diye söylenen Ali ile Burak dışarı bakıp aşık aşık sırıttı.
-Ben bile tanışmadım ki...
-Ben tanışırım.
Dediğimde Yağmur da heyecanla başıyla onayladı.
-Bende!
Burak neşeyle bize dönerken Kaan'ın sesiyle yan tarafıma döndüm.
-Kızı korkutma istersen Nisan.
Sinirle gözlerimi kıstım. Yine başlamıştı laf sokmaya. Şeytan diyor al kafasını vur direksiyona. Ama yemiyor tabi...
-Tabi, sen daha iyi anlarsın kızlardan.
Gururla bana bakış atıp geri yola döndü ve sırıttı.
-Eh, öyleyimdir tabi.
-Bir de gururlanıyor ya. Sanki her kız sana aşık!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Zaman Masalı
Teen Fiction"Güneşin etrafında dönmesini istiyorsan yörüngesinden çıkmamalısın." ... Sinirle kabanımı yere attım ve bağırmaya başladım. Göz pınarlarım yine açılırken ağlamam şiddetlenmişti. -Bana söz vermiştin! Sinirle bana döndü gözleri. O an gözlerinin dah...