Helööö :,)
İyi okumalar...
*
*
*
"Güneşin etrafında dönmesini istiyorsan yörüngesinden çıkmamalısın."
***
Hayallerimize ulaşmak için bazen bazı fedakarlıklar yapmamız gerekiyordu. Ya da sabretmemiz. Ben Kaan'a sabrediyordum ve bu göründüğünden daha zordu! İri cüssesi önümde ilerlerken homurdanarak peşinden gidiyordum. Umarım ormanda ayı saldırır da ölürdük. Bu plan da bize zarar gelmeden biterdi.
Ben çığlık atınca Kaan feneri hızla bana çevirdi. Gözlerimi kısıp Kaana baktım ve elini itekledim. Fener yana çevrilince çatık kaşlarla bana baktığını görüyordum. Ay ışığından zor seçtiğim yüzüne odaklandım.
-Ne bağırıyorsun kızım, manyak mısın?
Dediğinde hızla çalıları işaret ettim. Az önce çalılardan gelen sesle ya orada cidden bir ayı vardı ya da aptal kırmızı başlıklı kızın aptal olan babaannesini yiyen kurt.
-Hareket etti!
Dedim ve arkasına geçtim.
-Bir şey yoksa büyük dalga geçerim Nisan.
Arkadan tişörtünü avuçlarımın içine hapsederek sıktım ve göz devirdim.
-Korkmuyorum bir kere.
-Görüyorum. Bu korkmamış halin ise bende Davdi Beckham.
Sırıttım ve arkasından çıkıp yanındaki yerimi aldım.
-Sen onun yanından bile geçemezsin.
-Evet ondan daha yakışıklıyım.
Oflayıp çalıları gösterdim.
-Çalıların arasına kaçan egonu al da gidelim.
Sırıttı ve yavaşça çalılara ilerledi. Bense arkasında durmuş korkuyla onu izliyordum. Ölürse ne olurdu? Kaçardım. Evet evet kaçmak için fırsatım olurdu. Kurt ve ya her neyse onu yerdi ben de o esnada topuklardım.
-Ölürsen sevgilim öldü yasına girmem gerekecek.
Dediğimde gülüşü kulaklarıma doldu.
-Merak etme...
Dedi ve çalılara daha fazla yaklaştı. Ben dikkatle onu izlerken o devam etti.
-Ayrılacağız.
Gözlerim dehşetle açılırken Çalıların arasına baktı. Bir sincap hızla kaçarken kahkahası kulaklarıma doldu.
-Ne demiştin? Egom mu?
Ben homurdanırken aklım hala ayrılma mevzusundaydı.
-Oda nereden çıktı şimdi?
Dediğimde feneri tekrar yüzüme tutunca gözlerimi kısıp elimi önüme siper ettim.
-Annem gil bize alışmışken tartışacağız ve ayrılmanın kıyısına geleceğiz. Sonra onlar bunun için üzülecek ve tekrar barışınca değerimizi bilecekler.
Dediğinde sırıttım.
-Senin şu tilkiler dönen zekan keşke biraz da derslere dönse.
-İşte şimdi annem gibi konuştun.
Dediğinde güldüm ve tekrar ilerlemeye başladık. Ormanda aptal anonimin bize attığı konuma ilerliyorduk. Üstelik hava da karanlık olduğundan işimiz daha zordu. Kaan başta gitmek istemese de işin ucunda Göktuğla tehdit edilmek vardı. Ormana ilerleyene kadar anonime sövmedik yer bırakmamıştı. Evdekilere türlü bahaneler uydururken en sonunda evden çıkmıştık. Göktuğu düşündüm. Bu planı öğrenince beni sevse bile benden soğumayacak mıydı? Ama en azından affettirmek için bir yolunu bulmalıydım. Kaan şirketin başına geçince sıradaki hayali ne olurdu acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Zaman Masalı
Novela Juvenil"Güneşin etrafında dönmesini istiyorsan yörüngesinden çıkmamalısın." ... Sinirle kabanımı yere attım ve bağırmaya başladım. Göz pınarlarım yine açılırken ağlamam şiddetlenmişti. -Bana söz vermiştin! Sinirle bana döndü gözleri. O an gözlerinin dah...