Helööö^^
Ben geldim. Sonu çok hoş bir bölümden geldim ahskjdnssd. Sizleri çök özledim yha :,)
Sizleri çök seviyörüm.
Medya bölüm sonunun.
Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumda bulunmayı unutmayın.
İyi okumalar <3
***
(21. Bölüm)
"Ona aşığım..."
Kaan'dan
Kimi insanlar çok ağlarlar, kimileri ise daima gülerlermiş. Ben çoğu zaman çok gülen olmuştum. Nisan mesela, bir kez olsun ağladığımı görmedi. Gerçi, tanışalı kaç ay olmuştu ki? Şu an aralığın ikinci haftasının sonuna geliyorduk. Üçünü haftasına girecektik. Kasımda tanışmıştık onunla sanırım. Henüz iki ay olmuştu. Peki ne değişmişti bu iki ayda? Yakışıklılığım artmış, çapkınlığım olağan gücüyle devam ediyor ama kalbim...
Kalbim bana şu sıralar pek bir soru soruyordu. Mesela Nisan güldüğünde bana geliyor ve diyor ki; Gülüşünü görmek için neler yapıyorsun?
Nisan ağlıyor, kalbim diyor ki; Ağlatanların neden canını yakmak istiyorsun?
Nisan Göktuğ'a olan hislerinden bahsediyor ve kalbim...
Kalbim diyor ki; Neden canın acıyor? Neden ben acıyorum?
Ömründe hiç aşık olmamış ve olmaya da çabalamamış birisiydim ben. Aşık olmak neydi? O güldüğünde gülmek mi? Onu görünce kalbinin deli gibi hızlanması mı? Yoksa ona sarılıp asla bırakmak istememek mi?
Gözlerim bulutlu gökyüzüne, aklımda bu düşüncelerle öylece uzanıyordum. Rüzgar esiyor, Nisan'ın şampuan kokusu denizin tuzlu kokusuyla karışıp burnuma geliyordu. Dalga seslerini dinledim.
-Günaydın.
Diyen çatlak ses ile Nisana döndüm. Tam günaydın diyecekken kafama sıçan martı ile küfür savurup doğruldum. O yattığı kumda kahkahalarla gülerken sıçmık martının sıçmığını iğrenerek temizleyip Nisana döndüm.
Hala gülüyordu. Güzel de gülüyordu... Kaşlarımı çattım. Kendi kendime tekrarladım.
Aşık değilim.
-Komik mi kızım? Martı şeysi iyi bir şeydir. Talihtir.
-Boku mu?
Deyip daha çok güldüğünde dayanamayıp ben de sırıttım. Rezil olduysam da dibine kadar eğlenecektim. Telefon sesiyle ekrana baktım. Bugün cumartesi olduğundan pek bir şeyi dert etmiyordum. Eve gidip Okanla pes atabilirdim. Abimleri araştırabilirdim. Ya da totomu yayıp uyuyabilirdim.
*Flört Melisa arıyor... *
Hızla açıp kulağıma götürdüğümde Nisan merakla bana bakıyordu.
-Efendim Melisa?
Nisan göz devirip dizlerini kendine çekerek dalgalı denize döndü. Pike hala üzerimizde olduğundan üşümediğini umuyordum. Ceketimi keşke verseydim diye geçirdim içimden.
*Kaan, bugün bir şeyler yapalım diyecektim.*
Pes atmak, uyumak, abimleri araştırmak... Ya da Melisayla flört etmek. Normalde uyumak cazipti ama sıkılacağımı bildiğimde onayladım.
-Benim için uygun. Kaçta alayım seni?
Nisan bana döndüğünde göz göze gelmiştik.
*Kahvaltıdan hemen sonra yani on uygun.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Zaman Masalı
Ficção Adolescente"Güneşin etrafında dönmesini istiyorsan yörüngesinden çıkmamalısın." ... Sinirle kabanımı yere attım ve bağırmaya başladım. Göz pınarlarım yine açılırken ağlamam şiddetlenmişti. -Bana söz vermiştin! Sinirle bana döndü gözleri. O an gözlerinin dah...