İyi okumalar :,)
*
*
*
"...daima yanındayım." -Kaan Güzoğlu-
***
Elimdeki çikolatalı sütü koridordaki bir çöpe atıp ilerlemeye başladım. Kapalı basketbol sahasının önünden geçerken birden kolumdan tutulup içeri çekilmemle hafif bir çığlık çıktı ağzımdan. Ama Kaan bunu eliyle engellemiş ve bana öfkeli gözlerle bakıyordu. O 'konsere gidiyoruz' sohbetinin ardından derslere girmemişti. Devamsızlığı kaç gündü bu çocuğun?
Şu an ise 7. saatteydik. Yani daha bir saat daha vardı.
-Gidip plandan mı bahsettin?
Fısıltılı ve korkunç çıkan sesiyle kaşlarımı çattım.
-CEVAP VER NİSAN PLANDAN MI BAHSETTİN!?
Bağırmasıyla göz devirdim. Hadi ama ağzımı kapatırken nasıl cevap vermemi bekliyordu bu öküz? Elimi bileğine götürüp ağzımdaki elini ittirdim ve kaşlarımı çatıp ona baktım.
-Neyden bahsediyorsun sen?
Dediğimde sinirle cebinden telefonunu aldı ve bir şeyler yapıp ekranı bana tuttu. Gözlerimi kısıp özel numaradan gelen mesaja baktım.
Özel numara: Plandan annene bahsettiğini ve senden bunu sakladıklarını biliyor muydun?
Kaşlarım mümkünmüş gibi daha çok çatılırken ona döndü bakışlarım.
-Buna nasıl inanırsın!?
Telefonu kapatıp cebine attı ve boş basketbol sahasına döndü. Sinirlenip yerdeki basketbol topuna tekme atınca sıkıntılı bir nefes verdim.
-Birbirimize güveniyoruz sanıyordum.
Dediğimde bakışları beni buldu.
-Hadi ama işi duygusala mı bağlayacaksın Nisan?
-Hayır mantık çerçevesine bağlayacağım. Mantıken birbirimize güvenmezsek bu plan yatar!
-O aptal kafana sok, o şirketi almadan şuradan şuraya gitmem.
Dediğinde yutkundum. İlk kez bu kadar gözü dönmüştü. Elimle koluna dokununca bakışları bana döndü.
-Bir sorun mu var Kaan?
Dediğimde bakışları yumuşadı ve yere oturdu. Bende yanına otururken yere bakarak konuştu.
-Sadece planın sonu beni korkutuyor.
Kaan korkuyordu. 2. kez.
-Üzülme, her şey yoluna girecek.
Dedim ve gülümsedim. O da gülümserken az önce tekme attığı topa bakıp sırıtarak ayaklandı.
-Kalk, maç yapalım.
Bende ayaklanırken kaşlarım çatıldı. Evet dersimiz bedendi ama hocamız olmadığından herkes bir yana dağılmıştı. Ama ben şu an Kaan ile basketbol oynamayı kesinlikle mantıklı bulmuyordum.
-Ayı gibi üstüme çullanırsın sen be!
Topu bana atınca zorla tutup ona baktım.
-Korkma sardunya.
-Haftaya maçın yok mu senin?
Dedim ona dik dik bakarak. Eliyle topu atmamı işaret etti ve konuşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Zaman Masalı
Novela Juvenil"Güneşin etrafında dönmesini istiyorsan yörüngesinden çıkmamalısın." ... Sinirle kabanımı yere attım ve bağırmaya başladım. Göz pınarlarım yine açılırken ağlamam şiddetlenmişti. -Bana söz vermiştin! Sinirle bana döndü gözleri. O an gözlerinin dah...