2. Bölüm: Şeytanla bir anlaşma

326 31 51
                                    

***

Elimde duran kağıdı sıraya koyup çevreme bakındım.

-Ne şimdi, anonim kim onu mu yazacaksın?

Dediğinde ona bakmadan kafamla onayladım. Ali ve Burak hiç buralı değil, kendi aralarında espriler yapıyorlardı. Gözlerimi kısarak etrafa bakındım. Zeliha elinde telefonla bir şeylerle uğraşıyordu. Saçına ayda altı yüz tl veriyordu. Sinsilikte üzerine yoktu. Erkeklerin hayran olduğu bir kızdı. Aptaldı.

Listemin ilk kısmına onu yazarken içeri giren kişiyle ayaklanıp ona adımladım.

-Bu kadar erken gelmeni beklemiyordum.

Dediğimde bütün sınıf bizi izliyordu. İşiniz yok mu? Kaan elini saçına daldırıp çevreye bakındı ve tekrar bana döndü.

-Şüphelendiklerin var mı?

-Daha bir kişi.

Dedim ve kaş göz işaretiyle en önde oturan Zelihayı gösterdim. Ona döndü sonra geri bana döndü.

-Sırf güzel diye mi?

Göz devirip sırama ilerlerken kolumdan tutup güldü ve beni dışarı çıkardı. Sınıfın kapısını kapatıp bana döndü.

-Bak bu ciddi bir iş.

Diye fısıldadığında göz devirdim ve kollarımı önümde çaprazladım.

-Ben de ciddiyim zaten.

Diye fısıldadım onun gibi. Neden fısıldıyorduk? Arkasında ki siluetle şaşkınca gözlerim aralanırken saçımı önüme alıp kafama kapüşonu geçirdim. Şu an samaraya benziyor olmalıydım. Ama yanımda birisiyle görürse onu sevgilim sanabilir ve sevme ihtimali eksilere düşebilirdi.

-Ne yapıyorsun?

Diyen Kaan ile sessiz olması için elimle ağzını kapattım. Görmediğim için ağzı olduğunu umuyordum.

-Neden gözlerimi kapatıyorsun?

Sinirle elimi çektim ve fısıldamaya başladım.

-Gitti mi?

-Kim gitti mi?

Göz devirip kapüşonlumu indirdim ve saçlarımı önümden çekip düzelttim. Düzenlerken de Kaan'a bakıyordum.

-Az önce geçen kişi Göktuğ'ydu işte.

Kaşını havaya kaldırıp indirdi anladım dercesine ve başını hafifçe salladı.

-Tipsizmiş.

Gözlerimi kısıp kollarımı tekrar önümde bağladım.

-Çarpılacaksın.

Sırıttı ve kolunu omzuma attı.

-Yani genelde kızların gözdesi olduğum için onu tipsiz görmem normal.

Bende alayla sırıtıp kolunu omzumdan çektim.

-Madem kızların gözdesisin neden kendine başka sevgili bulmuyorsun?

-Çünkü sende bana muhtaçsın.

Göz devirip sınıfın kapısını açtım.

-Dikkat et de egonum altında ezilme.

O gülerken sinirle sınıfa girdim. O da peşimden geldi. Ardımızdan hoca da gelirken dersi dinlemeye başladım. Ta ki kafama atılan kağıtla. Sinirle ön çaprazımdaki Kaan'a baktım. Kaşıyla bir yeri işaret ediyordu. Gösterdiği yere baktığımda Banu'yu görmüştüm. O kız telefon kullanmayı bile zor beceriyordu. Kafamı olumsuz anlamda salladığımda fısıldamaya başladı.

Modern Zaman MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin