Ben a hét további részében mintha felszívódott volna. Rovena nem látta őt az iskolában, se a Sárkánybarlangban, még a főnökénél is rákérdezett, akitől csak annyit tudott meg, hogy Ben elvileg beteget jelentett. Ezen talán nem is kellett volna annyira meglepődnie, hiszen Rovena sem volt a legjobb passzban, Ben biztos elkapta Ricktől, ahogy ő is.
Csak hogy Ben még az üzeneteire sem válaszolt, amikkel Rovena minden egyes szünetben bombázta.
Végül csütörtök délutánra elege lett abból, hogy nem tud semmit, és magában fortyogva eltrappolt a Logan-házhoz.
Nem nyitott senki ajtót, de Rovena beengedte saját magát. Elég volt csak hozzáérnie a kilincshez, mire az ajtó kattant egyet és halkan nyikorogva kinyílt.
A házban teljes csend uralkodott. Mr. Logan valószínűleg megint a garázsban tartózkodott, a ház pedig a jelek szerint üres. Rovena nem találkozott senkivel a földszinten, így felsietett a lépcsőn, és már készült is benyitni Ben szobájába, amikor...
– Nincs itthon.
Rovena felkapta a fejét. A szomszédos szobából Carl gördült ki, aki mintha semmit sem változott volna azóta, hogy Rovena legutóbb látta.
– Hogyhogy nincs itthon? – vetette oda a kérdést.
– Hogyhogy keresed? – kérdezett vissza Carl.
– Nem jött suliba és nem válaszol az üzeneteire – mondta Rovena, csak hogy kerülje a választ.
– Mert nincs itthon – ismételte Carl tagoltan, és úgy tett, mint akit nagyon érdekel a kerekesszéke irányítópanele. – Telefont nem vitt magával.
Rovena végigpörgette magában azt, amit Benről tudott. Árva, a haverjánál lakik, ketrecharcos, gamer... ez az, gamer! Szinte mindig a telefonját bámulja, mert utál beszélni a többi emberrel. Akkor mégis miért hagyta volna otthon?
– Ben szinte a telefonján él – mondta. – Akkor hogyhogy nem vitte magával?
Carl egyik válla megrándult, amit lehetett akár vállvonogatásként is értelmezni.
– Passz – felelte. – Lehet vitt, csak lemerült, vagy épp randin van... ki tudja.
Rovena számára lassan nyilvánvalóvá vált, hogy Carl a bolondját járatja vele.
– Hol – van – Ben? – kérdezte, egyenként tagolva a szavakat, kényszerítve magát, hogy ne üvöltsön Carl arcába dühében. A hozzá legközelebb álló ajtó nagy zajjal bevágódott, pedig minden ablak csukva volt.
– Mint mondtam: nem – tudom – felelte Carl hasonló stílusban. Talán meg is ijeszthette volna Rovenát, ha nem egy kerekesszékben ücsörög. – A kölyöknek van egy ilyen rossz szokása, néha eltűnik, ez nem az első eset, hogy...
Carl elharapta a mondat végét, mintha valami olyasmit mondott volna, amit nem kellett volna. Az ép szemét Rovenára szegezte, Rovena érezte az aurájában a bizalmatlanságot.
– Ugye tudsz róla, miért jár el Charlesville-be? – kérdezte halkan a fiú.
Rovena bólintott.
– És azt is tudod, hogy a kölyök...
Újabb bólintás. – Tud... alakot váltani. Ugye?
Most Carl bólintott. – Csinálta már előtted, mi?
Bólintás.
– Oké – sóhajtott fel Carl. – Szóval tudod, hogy a kölyök tud egy-két dolgot, viszont beparáztál, amikor eltűnt pár napra. Tehát nem mondta el neked, hogy néha rájön az ötperc.
ESTÁS LEYENDO
A démon, a sárkány és a három holló (Csillagok Városa #1)
ParanormalAz Árnyékvilágban egy különös félvér gyerek születik, és vele együtt egy jóslat, ami megpecsételheti az emberek és az Árnyak sorsát. Egy forrófejű druida elrabolja a gyereket az anyja mellől és az emberek közé menekül vele, hogy késleltesse a beköve...