Ανακοίνωση

12.3K 368 109
                                    

Χαιρετώ και πάλι τον όμορφο κόσμο του wattpad!

Πριν πέντε μήνες τόλμησα για πρώτη φορά να μετατρέψω τις σκέψεις μου σε λέξεις και αν κατάλαβα καλά.. κορίτσια μας άρεσε?

Από την στιγμή που το the road to SEDUCTION φτάνει στο τέλος του, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας ακόμη μια φαντασίωση μου.. η οποία τριγυρίζει όλη μέρα στο μυαλό μου εδώ και δύο μήνες.

Το the road to YOUR HEART λοιπόν, ελπίζω να σας συντροφεύσει τις κρύες νύχτες του χειμώνα.. 

Πρόκειται για μία τελείως ανεξάρτητη ιστορία, παρόλο που ο τίτλος της παραπέμπει σε sequel. 

Απλά ήθελα να δηλώσω ότι.. θα είναι μακρύς ο δρόμος τόσο για την καρδιά του, όσο και για την καρδιά της. 


Μιχάλης και Μαρία, Μαρία και Μιχάλης

Εκείνη πρεσβεύει το καλό κορίτσι. Πανέξυπνη, εύστροφη και επιμελής φοιτήτρια στο δεύτερο έτος του τμήματος Βιολογίας στην Αθήνα. 

Εκείνος πρεσβεύει το κακό αγόρι. Επικίνδυνος, αναξιόπιστος και πρόθυμος να κάνει τα πάντα για να καταφέρει τον σκοπό του. Βρίσκεται στο τέταρτο έτος στην ίδια σχολή και κάνει την διπλωματική του. 


Θα γνωριστούν, θα ερωτευτούν, θα αγαπηθούν, θα πονέσουν. 

Αλλά όχι απαραίτητα με αυτήν την χρονική σειρά. 


Μια ιστορία αγάπης που εκ πρώτης όψεως φαίνεται αρκετά κλισέ, αλλά.. 

Δώστε της μια ευκαιρία..

Και θα βάλω τα δυνατά μου για να μην σας απογοητεύσω. 

Και μην ξεχνάτε ότι.. love isn't like it is in the books.

Θα μας χρειαστεί για την συνέχεια.


Ραντεβού σε λίγες μέρες!

Ελπίζω να με ακολουθήσετε και σε αυτό το ταξίδι..



σας υπεραγαπώ

~AngryCupcake


the road to YOUR HEARTWhere stories live. Discover now