η επόμενη μέρα, Παρασκευή πρωί
Μαρία
Κοιτάω το ρολόι στο χέρι μου.
08:32
Εντάξει, μόνο δύο λεπτά και 20 δεύτερα καθυστέρησα σήμερα. Καμία σχέση με χτες το πρωί! Ελπίζω από Δευτέρα να μπω και πάλι στους ρυθμούς μου.
Καλά, όχι ότι σήμερα έφταιξα εγώ, αλλά ο οδηγός του λεωφορείου. Σταμάτησε σε ένα φανάρι και συνομιλούσε με έναν άλλον συνάδελφο του μέσω του ανοιχτού παραθύρου και παρόλο που μετά άναψε το πράσινο φως, εκείνος αδιαφόρησε και συνέχισε να συζητάει για το που θα πηγαίνανε το βράδυ για μπύρες.
Τώρα θα φταίω εγώ αν τον αναφέρω στην υπηρεσία του?
Όχι πείτε μου!
Ανοίγω την πόρτα του αμφιθεάτρου και-
Παναγία μου
Τι κοσμοσυρροή είναι αυτή?
Θα πει ο Χαραλαμπόπουλος τα θέματα του Ιανουαρίου και έχει μαζευτεί τόσος κόσμος?
Με μια πρώτη ματιά.. πρέπει να είναι γύρω στα 200.. 220 άτομα στην αίθουσα και, παραδόξως, οι πλειοψηφία είναι κοπέλες!
Τι φάση?
Μπας και μπέρδεψαν την σχολή με το Zara σε περίοδο εκπτώσεων?
Ή λες να μπήκα σε λάθος αίθουσα?
Κοιτάζω τον αριθμό στην πόρτα.
18
Όχι, στην σωστή είμαι.
Αναστενάζω ελαφρά και ξεκινάω να κατεβαίνω ένα ένα τα σκαλιά για να πάω στην συνηθισμένη μου θέ-
Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Τι βλέπουν τα μυωπικά ματάκια μου?
Είναι πιασμένη ΌΛΗ η πρώτη σειρά?
Μαζί και η θέση μου.. η θεσούλα μου..
Πλησιάζω ακόμη περισσότερο με σκοπό να πω στον σημερινό, άγνωστο καταληψία θέσεων ότι η θέση νούμερο δύο είναι δική μου και επιβάλλεται να σηκωθεί όρθιος.
Μόνο που αν δεν με γελούν τα μάτια μου... όχι.. δυστυχώς δεν είναι άγνωστος ο φοιτητής που αποφάσισε να σφετεριστεί την συνηθισμένη μου θέση.
Τα νεύρα μου
"Πάλι εδώ εσύ?" απευθύνομαι στον πρασινομάτη γόη της σχολής.
Το μελαχρινό αγόρι σταματάει να μιλάει με την ξανθιά κοπέλα που κάθεται στα αριστερά του, ονόματι Έρση, και μου σκάει ένα γλυκό χαμόγελο. "Καλημέρα και σε εσένα, όμορφη" η φωνή του είναι απαλή.
BINABASA MO ANG
the road to YOUR HEART
ChickLitlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton