Μαρία
"Ήταν κακή ιδέα να έρθουμε" λέω στην Κέλλυ και αποφεύγω έναν τύπο που ξερνάει δίπλα μου. "Πάρα μα πάρα πολύ κακή βασικά" Και στην τελική, αφού δεν το σηκώνει κάποιος, γιατί το πίνει?
"Χαλάρωσε Μαράκι μου και απόλαυσέ το!" φωνάζει η φίλη μου και κάνει φιλότιμες προσπάθειες να ακουστεί πάνω από την δυνατή μουσική. Μουσική.. που λέει ο λόγος δηλαδή. Κάτι ντάμπα ντούμπα ακούγονται.
"Βλέπεις πουθενά τον Μιχάλη?" την ρωτάω και κοιτάω γύρω μου τον χώρο. Κόσμος, πολύς κόσμος μαζεύτηκε. Μα καλά, πώς χωράνε όλοι αυτοί εδώ μέσα? Και άσχετα από αυτό, και οι 200 που έχουν έρθει είναι γνωστοί του? Και γιατί οι περισσότερες είναι κοπέλες?
"Σε κανένα δωμάτιο θα είναι και θα πηδάει γκόμενες"
Το πικρόχολο σχόλιο της κολλητής μου με παγώνει στην θέση μου.
"Θα ανοίξουμε πάλι αυτήν την ανούσια συζήτηση?" την ρωτάω και προσπαθώ να διασταυρώσω τα βλέμματά μας. "Θες όντως να το πάμε εκεί?" Έχω αρχίσει και φορτώνω άσχημα με τις ανυπόστατες κατηγορίες που πάντα του εκτοξεύει. Και κάνω τρομερές προσπάθειες να με ηρεμήσω, δεν θέλω να μαλώσουμε ξανά.
Η Κέλλυ ρολλάρει τα μάτια της και βγάζει το κινητό της από την τσάντα της. "Από μόνο του πάει ρε Μαρία!" μου απαντάει και ξεκινάει να πληκτρολογεί ένα μήνυμα. "Ξεκόλλα και άνοιξε τα μάτια σου επιτέλους!"
"Μια χαρά ανοιχτά είναι!" ο τόνος μου είναι κοφτός. "Ο Μιχάλης είναι ένας υπέροχος σύντροφος.. είναι τρυφερός.. στοργικός.. γλυκός.." της απαριθμίζω ένα ένα τα προτερήματα του αγοριού μου αλλά η κολλητή μου δεν μου δίνει καμία σημασία. "Συγγνώμη, τι κάνεις ακριβώς? Με τα κορίτσια στέλνεις?" την ρωτάω από την στιγμή που όλη της η προσοχή είναι στραμμένη στην οθόνη του κινητού της.
"Όχι, με τον Χρήστο. Είναι εδώ και μου ζήτησε να τον συναντήσω στο μπάνιο σε πέντε"
Γουρλώνω τα μάτια μου.
"Νόμιζα ότι είχε έρθει με την Σοφία" της ψιθυρίζω στο αυτί.
Η Κέλλυ χαμογελάει πικραμένα. "Δεν θα είναι η πρώτη φορά ξέρεις που θα με πηδάει με την κοπέλα του στο διπλανό δωμάτιο, πίστεψέ με!" Με μια τρυφερή κίνηση κλείνει τα χέρια μου στα δικά της. "Για αυτό σου λέω" τα μάτια της με κοιτούν με λύπηση. "Τώρα που θα σε αφήσω μόνη σου μην φας τον τόπο να ψάχνεις για την Κάτια και την Λία. Σε συμβουλεύω να πας να βρεις το τέλειο αγόρι. Και αν τον πιάσεις στα πράσα με καμία άλλη, στείλε μου και σε δύο λεπτά θα έρθω να τον πετάξουμε από το μπαλκόνι, ναι?"
BINABASA MO ANG
the road to YOUR HEART
ChickLitlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton